83

1.1K 130 103
                                    

- Шяоджун. - Сиченг погледна към момчето на предния чин.

Русокосия се обърна назад към него.

- Кажи?

- Ще ми отвориш ли монстъра?

- Ти сериозно ли? - Шяоджун извъртя очи, но взе кенчето и го отвори.

- Ти си един от най-добрите ми приятели!

- Вече го отворих, няма нужда да се подмазваш. - засмя се Шяоджун и му подаде монстъра.

Скоро пристигнаха Дойонг и Тен, докато спореха за нещо.

- Просто напиши нова глава! - изхленчи Тен тръшкайки се на мястото си и остави раницата на чина си. - Трябва да знам, какво ще стане с Тутор и Файтър.

- Не ме притеснявай! Не мога просто да пиша като не ми се пише! - намръщи се Дойонг.

- Моля те!

- Здравейте! - поздрави прекалено ентусиазирано Хендери, при което Шяоджун го погледна скептично.

- Добре ли си?

- Да напълно. - закима той бързо и се настани в скута на русокосия.

- Доста си енергичен. - засмя се Шяоджун.

- Пих монстър. - каза Хендери.

- На веднъж ли го изпи? - попита го Тен, едва сдържайки смеха си.

- Не. Пих малко по пътя за училище. Не го до изпих.

- Недей пи никога повече енергийни напитки. - Шяоджун постави кратка целувка върху устните му.

- Ама защо? - изхленчи той.

- Не ти се отразяват добре.

- Следващия час имаме физическо и ще покриваме нормативи. - каза Дойонг. - Поне няма да има проблем с бягането.

- До тогава вече няма да има и следа от прилива на енергия. - засмя се Сиченг. - Сега имаме физика, най-много да заспи.

- Физика ли!? - очите на Тен се разшириха. - Мислех, че е математика!? Вече започвам да ги обърквам. Навсякъде все шибани формули.

- Аз мислех, че имаме химия. - измърмори Шяоджун.

- Гледайте си програмата мамка му. - каза им Дойонг.

- Ти пък си пиши фенфикшъните! - Тен му хвърли раздразнен поглед.

- Стига ми мрънка!

Хендери притисна лицето си до това на Шяоджун, долепяйки бузата си до неговата и започна да му се умилква. Шяоджун се засмя и се отдръпна от него, за да го погледне.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now