34

1.1K 121 92
                                    

Тейонг се върна в салона, изражението му ядосано и плашейки абсолютно всеки, който се изпречеше на пътя му.

- Май нещо се е случило. - каза Юта и сръчка Джони, за да превлече вниманието му.

- Ауч, мамка му, как си заби лакътя! - каза през зъби Джони. - Да не искаш да ме убиеш!?

- Нещо не е наред. - японеца кимна към Тейонг, който тъкмо ги бе забелязал и вървеше към тях.

- Явно с Джехьон са се скарали. - преположи Джони и веднага смени темата щом другия застана пред тях. - Тейонги, нещо ми изглеждаш ядосан?

- Направо съм бесен!

- Нищо ново значи. - Юта извъртя очи.

- Не ми се занимава и с теб сега! - каза през зъби Тейонг.

- Смяташ ли да ни кажеш, какво ти има или? - подкани го Джони.

- Дойонг ме отхвърли.

- Не може да бъде! - Юта се престори на изненадан и сложи ръка драматично върху гърдите си.

Тейонг реши да го игнорира и продължи.

- Щях да го изчукам в съблекалните, но той ми отказа! На всичкото отгоре ми каза, че е сбъркал и не ме харесва!

- Ще ми се да бях там, за да видя как те е отрязал.

- Престани да се държиш като кучка Юта! - ядоса се Тейонг.

- Веднага след като ти престанеш.

- Къде е Дойонг сега? - попита Джони.

- В съблекалните, сигурно с Джехьон. - въздъхна Тейонг. - Той вече си е щастлив, че не съм с Дойонг.

- Убеден съм в това. - съгласи се Джони. - Сега вече ще е спокоен, че няма да направиш нищо на Дойонг. Въпреки, че все още ми е малко странно колко загрижен беше за него. 

- Толкова е очевидно. - засмя се Тейонг. - Джехьон харесва Дойонг.

- Те, колко енергийни напитки изпи днес. - Юта се направи на загрижен и сложи ръка на челото му. - Май нещо започна да си въобразяваш.

- О, млъквай. - той изблъска ръката му. - Ще видите, че го харесва. Колкото и да е тъп, Джехьон рано или късно ще се осъзнае.

- Ммхм, добре както кажеш. - Джони кръстоса ръце. - Като човек, който е ставал свидетел как постоянно се карат, съм сигурен, че Джехьон не изпитва нещо такова, нито пък Дойонг.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now