Хендери изваждаше нещата от шкафчето си в коридора, когато Джънгу и Марк минаха покрай него и спряха малко по надолу. Хендери не беше от конфликтните ученици, не се караше с никой, но определено не харесваше тези двамата, особено Джънгу.
И двамата бяха абсолютни задници и се държаха ужасно към повечето ученици. Хендери се стараеше да ги игнорира, не смяташе, че си заслужава да им обръща каквото и да е внимание, защото по принцип това им бе целта. Сега обаче дочу нещо в разговора им, което го накара да се заслуша.
- И значи се е съгласил? - попита Марк невярващо Джънгу, който се бе облегнал на шкафчетата.
- Да, може да се каже.
- Това какво означава?
- Престани с въпросите, Марк! - Джънгу извъртя очи. - Не е казал със сигурност, но се съмнявам, че няма да дойде.
- Щом казваш.
- Довечера ще се позабавляваме като унижим Тен пред всички.
Очите на Хендери се разшириха. Що за човек би направил нещо такова? Съмняваше се, че Тен им бе направил нещо, че да ги провокира да се отнесат така с него. Та той не говореше с почти никой, нито пък се забъркваше в неприятности.
Хендери затвори шкафчето си и бързо се насочи към класната стая. Трябваше да предупреди Тен, не можеше а допусне нещо такова да се случи. Щом влезе започна да се оглежда, за жалост не видя русокосия никъде. Единствено забеляза, че Дойонг и Сиченг седяха на първия чин и разговаряха.
Хендери се насочи към тях, решавайки, че няма време за губене и ще е по-бързо ако сподели на приятелите на Тен.
- Къде е Тен? - попита ги той, щом застана пред тях.
- Излезе преди два часа и от тогава не се е връщал, - каза унило Дойонг. - Търсих го, но го няма. Не вдига телефона си. Може би се е прибрал. Защо?
- Чух Джънгу и Марк да говорят за него. Искат довечера да го унижат, май споменаха някакво парти.
- Знаех си! - Сиченг удари с юмрук по чина.
- Сигурен ли си? - попита Дойонг.
- Да,абсолютно, трябва да му кажете.
- Да, разбира се. - Дойонг кимна и погледна към Сиченг. - След училище отиваме в дома на Тен и ако не е там, ще се наложи да кажем на Джехьон.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.