101

952 117 45
                                    

ЯнгЯнг се подсмихваше докато гледаше към зачервеното лице на Лукас. По-големия взе една от възглавниците и я сложи в скута си, прикривайки се.

- Не искаш ли помощ?

- ЯнгЯнг, просто излез.

Лукас знаеше, че по този начин нямаше да го накара да го остави. И беше прав. Дори нямаше време да отреагира преди ЯнгЯнг да махне вързглавницата и да се настани в скута му.

Усещайки натиска върху възбудения си член Лукас изстена гърлено. Ръцете му се вкопчиха в кръста на по-малкия, за да го накара да не мърда.

ЯнгЯнг започна да се приближава, но преди да го целуне, Лукас го отмести от себе си.

- Защо? - измормори Янг.

- Защо ли? - Лукас извъртя очи и отново се прикри с възглавницата. - Ти го направи много ясно за мен, това че предпочиташ Джено.

- Не съм казвал нищо подобно.

- Не си, но не е и нужно. Забрави ме на мига. А и ми каза, че всичко приключи.

- И съжалявам за това! - ЯнгЯнг повиши тон. - Не е същото с Джено. Липсва ми да си прекарваме времето заедно. Липсваш ми.

Лукас знаеше, че се предава прекалено бързо. Но не можеше да се сърди на ЯнгЯнг. Осъзнаваше, че позволява да другия да го разиграва. Искаше му се да му повярва, че това, което казваше бе истина.

- Значи съм ти липсвал?

Янг кимна бавно, докато същевременно пропълзя отново в скута му.

- Много.

- Имам условие. - Лукас го хвана здраво и го преобърна, тръшвайки го на леглото.

Надвеси се над него, лицата им на сантиметри разстояние едно от друго. ЯнгЯнг надигна глава, искайки да го целуне, но по-големия го бутна назад.

- Ако искаш да си с мен сега, това означава, че можеш да забравиш за Джено. Ако смяташ да продължаваш да си играеш с мен, спираме до тук.

ЯнгЯнг кимна.

- Съгласен съм.

- Наистина? Това не е номер, нали?

- Какво? Не ми вярваш ли?

- Да кажем, че просто искам да съм сигурен.

- Е, бъди сигурен. - Янг обви ръка около врата му и го дръпна надолу.

Устните им се срещнаха и по-малкия въздъхна доволно. Лукас му отвърна, плъзна ръцете си плавно под блузата му вдигайки плата нагоре. ЯнгЯнг се разтопи от допира, притисна го още повече към себе си.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now