88

967 132 108
                                    

Тен отвори входната врата и се изненада щом видя Дойонг, но се усмихна.

- Не ме предупреди, че ще идваш. - Тен му направи място да влезе и изчака, за да затвори след него.

- Ами аз всъщност. - Дойонг прехапа устна нервно. - Не дойдох заради теб. Исках да видя Джехьон.

Тен повдигна вежда и скръсти ръце.

- Супер, вече започна да ме пренебрегваш.

- Тен...

- Не, хубаво. Върви при хьонг. Той си е в стаята. - Тен го изгледа с присвити очи и тръгна към кухнята.

Дойонг въздъхна дълбоко и се отправи към спалнята на по-големия. Спря пред вратата и почука.

- Да!? - провикна се Джехьон.

Дойонг обви пръсти около дръжката и някак колебливо отвори вратата. Влезе държейки главата си сведена.

- Зайо. - Джехьон се усмихна.

Дойонг го погледна и очите му се разшириха, лека руменина покри бузите му и веднага извърна поглед настрани. Джехьон седеше на стола пред бюрото, бе обут с долнище на анцунг и не носеше блуза. Явно тъкмо бе излязал от банята, защото косата му бе мокра.

Джехьон забеляза засраменото изражение на по-малкия и се подсмихна самодоволно.

- Зайо ела при мен. - каза той и потупа крака си.

Дойонг се приближи, но не седна в него както Джехьон искаше, а остана на място. По-големия естествено не смяташе да остави нещата така. Обви ръка около кръста му и рязко го дръпна към себе си, при което чернокосия го обкрачи, настанявайки се в скута му.

- Джехьон! - измърмори Дойонг, докато опитваше да стане, но другия хвана бедрата му и го задържа на място.

- Зайо, стой мирен. - Джехьон се приближи към него искайки да го целуне.

Дойонг рязко се дръпна назад, щеше да падне, но Джехьон обви ръце около кръста му бързо и го притисна към себе си.

- Зайче. - Джехьон му хвърли ядосан поглед, но скоро се смекчи. - Щеше да паднеш.

- Нямаше. - Дойонг извърна глава на страни.

Джехьон постави целувка върху врата му.

- Радвам се, че дойде. Сигурно след малко ще искаш да отидеш при Тен?

- Всъщност. Дойдох заради теб.

Джехьон вдигна глава и се ухили широко. В следващия момент сля устните си с неговите. Дойонг му отвърна полагайки длани на голите му рамене.

My boyfriend's little brother | BoyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin