Наближаваше единайсет вечерта и Хендери лежеше на леглото си, докато играеше някаква тъпа игра на телефона си, която всеки момент се канеше да изтрие.
Чакаше с нетърпение Джено да му звънне. По-рано му бе писал, че ще излизат късно. Хендери дори се поуспокои, когато разбра това, защото родителите му си лягаха рано и щеше да може да се измъкне. Малко се страхуваше от мисълта да излиза без знанието им и без позволението им, но едновременно с това беше развълнуван и нямаше търпение да се махне.
Скоро играта му бе прекъсната от известието за съобщение. Хендери бързо го отвори и причете, че Джено го чакаше долу. Хендери веднага скочи от леглото и взе нещата си по най-бързия начин.
Изгаси лампата си и отвори внимателно вратата. Огледа се, преди да излезе.
Слезе надолу по стълбите тихо, навсякъде из къщата бе тъмно и Хендери си осветяваше пътя с телефона. Успя да се измъкне без родителите му да го хванат.
Хендери се почувства толкова развълнуван. Огледа се и забеляза Джено на отсрещния тротоар. Хендери се огледа за идващи коли и притича при другия.
- Хей, успял си да се измъкнеш. - усмихна се Джено. - Съдейки по това, което Янг ми каза за теб, предполагах, че няма да успееш.
- Имах късмет, че родителите ми заспиват рано. - обясни Хендери и се засмя леко.
- Янг между другото знае, че ще идваш, но не е казал на Шяоджун. Каза, че иска да му види изненаданата физиономия като пристигнеш.
Хендери сведе глава, някак засрамвайки се от думите му.
- Да побързаме. Ще започнат към дванайсет и трябва да сме там преди това. - Джено тръгна дърпайки го след себе си.
- Значи отиваме да гледаме състезание с мотори, нали? - попита Хендери вървейки бързо, опитвайки да смогне на темпото на другия. - Защото бе споменал нещо за мотори...
- Да. - прекъсна го Джено. - Но не е състезание. Нещо като тренировка за състезанието, след няколко дни.
- Странно е, че е толкова късно.
- Ами така е, полицията иначе има по-голяма вероятност да ги хване.
- Какво!? - очите на Хендери се разшириха.
- Това са незаконни състезания със залог. Първия печели определена сума.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.