72

1.2K 125 141
                                    

Джехьон се пробуди чувайки някакъв шум. Разтвори очи бавно и се огледа объркано наоколо, докато вниманието му се спря върху Дойонг, който седеше до нощното шкафче, където оставяше чаша с вода и блистер с някакви хапчета.

- Извинявай, събудих ли те? - погледна го чернокосия съжалително. - Спънах се в една от обувките ти и се изнервих и я хвърлих по гардероба.

Джехьон се засмя леко, ясно вече от къде бе шума, който го събуди.

- Няма нищо. - усмихна му се той и потърка очи опитвайки да се разсъни.

- Донесох ти вода и хапчета. Предположих, че може би ще има главоболие, като се има предвид колко бе пиян вчера.

- Благодаря ти. - каза Джехьон, наистина можеше да усети заформящото се главоболие. - Ела при мен.

Той разтвори ръце и Дойонг веднага се качи на леглото и се впусна в прегръдките му. Джехьон бе приятно изненадан и затегна захвата си около чернокосия.

- Колко е часа изобщо?

- Малко след седем. - отвърна му Дойонг и погледна към него. - Ще трябва да се приготвям за училище.

- Постой още малко при мен, все още е рано.

Дойонг не се възпротиви дори напротив. Той се вгледа в лицето на Джехьон и в следващия момент се приближи и постави кратка целувка върху устните му.

В първия момент Джехьон, дори не можа да осъзнае случилото се, но миг по-късно широка усмивка се намести върху лицето му. Без да казва нищо Джехьон погълна устните му и Дойонг му отвърна.

Целувката не продължи дълго, Джехьон се отдели и го погледна.

- За първи път ме целуваш. - каза той.

- Не е така и преди сме се целували. - Дойонг избягваше погледа му.

- Но сега сам прояви инициатива. Ти пръв ме целуна.

- Вчера, нали нищо не се е... - Дойонг прехапа устна, чувстваше се глупаво, заради това, което бе на път да попита.

- Какво?

- Нали не е ставало нищо между теб и Юта?

- Зайо, какви са тези глупости. - Джехьон го погледна смаяно. - Аз и Юта сме само приятели. Това, че се преструваме, че сме заедно не означава нищо.

- Ами ако ти кажа, че не искам да се правиш, че с Юта сте заедно?

- Дойонг? - Джехьон го гледаше объркано.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now