56

1.1K 117 44
                                    

Джони и Тен гледаха към Марк, който се изправяше от земята с помощта на Джънгу.

Тези двамата да не ги наблюдаваха?!

Джони се отдели още повече от Тен и тръгна с бърза крачка към тях, русокосия притичвайки след него, за да го настигне. Застана със скръстени ръце към двете момчета. Марк преглътна тежко, но прикри притеснението си, докато Джънгу гледаше ядосано, раздразнен от факта, че не успяха да ги снимат.

- Вие какво правите тук? - Джони ги наблюдаваше скептично, докато те се опитваха да запазят самообладание и да не се издават.

- Ние учим тук. - Джънгу извъртя очи с досада.

- Дойдохме да пушим. - обясни Марк, докато вадеше кутията с цигари от джоба на якето си.

- Ммхм. - Джони все още намираше нещо съмнително в цялата работа. - И защо беше на земята.

- Защото е глупак и не гледа къде върви.  

- Да спънах се. - засмя се нервно Марк.

Джони усещаше, че нещо не беше наред. Държаха се прекалено любезно и сякаш се опитваха да скрият нещо. 

- Хайде Тен, да вървим. 

Русокосия кимна и тръгна напред, Джони следвайки го, спазвайки дистанция от него. Не бе сигурен какво точно бяха видели тези двамата и предпочиташе да не рискува да разберат за него и Тен.

Влязоха в училище и тръгнаха към класната стая на Тен.

- Вече ще е по-добре да не се виждаме на това място. - каза Джони тихо.

- Заради тях, нали? - досети се русокосия.

- Не ми се рискува, от тях всичко може да се очаква.

- Съгласен съм. - Тен спря щом стигна вратата на стаята. - Може да се виждаме на последния етаж или на покрива. Там веднъж се чакахме.

- Трябва да сме по-внимателни за напред. - Джони го погледна натъжено, искаше му се да го целуне преди да тръгне, но това бе изключено. - Ще тръгвам. Звънни ми довечера.

- Добре. - Тен се усмихна и му помаха преди да влезе в класната стая.

Запъти се към чина си, където забеляза, че съдеше Шяоджун, явно днес бе решил да кара всичките часове. Сиченг седеше на задния чин и говореше нещо с Шяоджун, който очевидно започваше да се изнервя. Това, което направи впечатление на Тен бе, че Дойонг го нямаше.

My boyfriend's little brother | BoyxboyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora