28

1K 119 80
                                    

Дойонг бе вкопчил пръстите си в раменете на Тейонг, който ненаситно поглъщаше устните му, езика му облизваше устата му и чернокосия едва успяваше да му отвърне. Беше толкова неопитен в това и не си бе преставял, че първата му целувка щеше да е именно с Тейонг.

През целия ден мислеше как ще забрави за случилото се, но сега започваше да не иска. Тейонг го целуваше с такова желание, че караше краката му да омекнат. Усещаше как ръцете му го държаха здраво. Устните му скоро се отделиха от неговоте и Тейонг се засмя тихо вглеждайки се в лицето му.

- Толкова си сладък. 

Дойонг бързо покри лицето си с ръце, изчервявайки се при думите му, но Тейонг го хвана за китките и отмести дланите от лицето му.

- Не се крий от мен. - той отнови се приближи и го целуна леко, като след това, захапа долната му устна и я засмука.

Дойонг изпъшка и стисна очите си. На Тейонг му харесваха изключително много реакциите, които получаваше от чернокосия и продължи. Приплъзна устни надолу по челюстта му оставяйки мокри целувки по кожата.

- Тейонг.

По-големия използва цялата си воля, за да успее да се отдели от Дойонг. Той отново се вгледа в него. Чернокосия дишаше тежко, бузите му поруменели.

- С това изражение, само ме провокираш. - Тейонг погали бузата му. - Искам да сме заедно.

Дойонг премигна няколко пъти. Това определено ескалира бързо.

- К-какво?

- Чу ме. - Тейонг започна да поставя целувки по врата му. - Съгласи се.

- Аз...

- Няма да приема не за отговор. - Тейонг се отдели и го погледна.

- Но з-защо ме харесваш? Защо мен?

- А защо не? Намирам те за изключително красив. Харесва ми колко си срамежлив, но и същевременно колко самоуверен си.

Дойонг сведе глава, не знаеше какво да каже. Никога не си бе представял, че точно Тейонг някога би искал да бъде с него.

- Дойонг. - Тейонг обви ръце около бузите му и срещна погледа му. - Искаш ли да сме заедно? Моля те, кажи да.

- Може би... - чернокосия прехапа устна. - Не съм сигурен, че ще се получи.

- Дай ми шанс.

My boyfriend's little brother | BoyxboyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon