- Тени.
Тен не смееше да се обърне. Стоеше замръзнал на мястото си. Сега какво трябваше да направи?
Чу стъпките идващи зад него, приближаващи се бързо. Скоро две силни ръце хванаха кръста му нежно и го обърнаха, карайки Тен да застане с лице към Джони. Русокосия веднага сведе глава и прехапа устна нервно.
- Казах ти, че няма да се откажа от теб. - прошепна Джони.
- Моля те спри вече.
- Няма. Влязох в отбора по плуване само заради теб.
- Какво общо имам аз с отбора по плуване? - Тен го погледна объркано.
- Разбрах, че тренировките ще са в тук. Нямаше как да изпусна шанса да съм близо до теб.
- Ти не разбра ли, че не искам да сме заедно?
- Тени, искам да опитаме. - Джони използва захвата си около кръста му, за да го придърпа повече към себе си.
- Не. - русокосия се опита да го изблъска, но беше без резултат.
Обзе го притеснение. Всеки момент можеше да влезе някой и да ги види, и още по-зле Джехьон също можеше да дойде ако се забави прекалено много.
- Джони пусни ме! - Тен удари гърдите му с ръце, искайки да се освободи.
Джони хвана ръцете му и го притисна до близката стена. Погледа му се плъзна по лицето на русокосия. Очите му бяха широко разтворени, дишаше учестено, устните му бяха разтворени и подканващи го да ги вкуси, на което нямаше как да устои.
Целуна го нежно, едва движеше устните си, но не се отдръпна, докато не усети Тен да му отвръща. Тен стискаше очите си и се опитваше да намери воля да спре. Толкова бе хубаво, Джони го целуваше толкова бавно и внимателно, караше го да забрави за всичко.
- Тени. - прошепна Джони срещу устните му. - Действията ти не показват, че не ме искаш.
В следващия момент сълзи започнаха да се стичат от очите на по-малкия.
- Тени!? - Джони побърза да избърше сълзите му. - Съжалявам, че така те целунах, но не издържам.
- Не мога да нараня Джехьон. Дори и да те харесвам, не можем да сме заедно.
- Не ми изглеждаше така сякаш на Джехьон му пука за мен. - настоя по-големия - Доста добре приема раздялата.
ESTÁS LEYENDO
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanficДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.