51

1.2K 121 56
                                    

Юта тъкмо бе приключил да се преоблича и затвори шкафчето си. Две ръце се затегнаха около кръста му, рязко го обърнаха и блъснаха към металните врати, звукът от удара огласяйки съблекалните.

Юта срещна погледа на Тейонг, който се притисна към него. Гледаше го предизвикателно докато прокарваше език по устните си.

- Стига игрички Тейонг. - подразни се Юта и игнорира колко приятно се чувстваше от близостта му.

- Ти престани. Защо постоянно ми отказваш?

- Защото не искам. Сега се махни от мен.

- Няма.

- Тейонг!

Тейонг не каза нищо повече и сля устните им. Целуваше го жадно и грубо. Напъха езика си в устата му и започна да облизва всяко кътче. Юта нямаше достатъчна воля, за да прекъсне целувката, харесваше му прекалено много.

Двамата се отделиха, дишайки запъхтяно.

- Тейонг, махни се.

- Накарай ме. - засмя се той и бавно приплъзна устните си по челюстта и надолу по врата му.

Юта облегна ръце на раменете му и се опита да го изблъска, но Тейонг само се притисна повече. Бедрата им бяха плътно прилепени и Тейонг се възползва от това, за да се отърка в него силно и бавно, карайки японеца да изстене звучно.

- Какво беше това? - той се подсмихна и погледна Юта. - Някой май се развълнува?

- С-спри.

Тейонг постави длан върху члена му, който бе започнал да се надървява и задвижи пръстите си, масажирайки го през дънките.

Юта стисна устни, надявайки се, че по този начин ще сдържи стоновете, но все пак се чуваше тихото му скимтене, което единствено окуражаваше Тейонг.

- Не се преструвай, знам че ти харесва. - той го стисна в шепата си, при което Юта не можа да сдържи гърления стон, който напусна устните му и затвори очи.

В следващия момент нямаше и следа от ръката на Тейонг, което накара Юта да се разочарова. Той разтвори очи и щом не видя никой пред себе си, смъкна поглед надолу. Тейонг бе коленичил пред него, гледаше все още усмихнат самодоволно, докато протягаше ръце към колана на дънките.

- Не, стига! Не тук!

Тейонг естествено го игнорира и разкопча колана, след него копчето и ципа. Смъкна дънките малко надолу, заедно с боксерките му и освободи възбудения му член.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now