62

1K 113 82
                                    

Тен се изправи рязко от чина щом чу звъненето на телефона си. Той бързо спря звука и се огледа наоколо. Всичко в стаята го наблюдаваха включително и учителя по история, който изглеждаше доста раздразнен.

- Не стига, че спиш по време на часа ми, но и телефона ти звъни и прекъсва учебния процес. - каза учителя строго, но без да повишава тон.

- Съжалявам. - Тен сведе глава виновно.

- Спри му звука и да не се повтаря.

- Радвайте се, че поне не хърка докато спи. - засмя се Сиченг.

- Сиченг, млъкни. - учителя присви очи. - И сега да се върнем към контролните от миналата седмица. - той погледна към листите и вдигна глава оглеждайки се из стаята за един определен ученик. - Шяоджун!

Шяоджун извади слушалките от ушите си и го погледна отегчено.

- Да?

- Имаш тройка. - учителя се усмихна леко. - Макар и минимално имаш напредък. Виждам, че уроците с Хендери има резултат. Може би на следващото контролно ще има 3,50 или дори 4.

- Е, не очаквайте толкова много от мен. - въздъхна Шяоджун. - Дори мисля, че вече може да приключим с уроците с Хендери.

Хендери се обърна назад. Защо Шяоджун правеше това!? Нима беше заради това с Джемин? Вече не можеше да излиза с него и приятелите му, а сега и уроците щяха да приключат.

- Сигурен ли си? - попита учителя.

- Да, Хендери и без това е достатъчно зает.

- Е, добре. Но при искарана двойка ще обновим уроците.

Шяоджун кимна. За секунди погледа му се срещна с този на Хендери и забеляза разочарованието в очите му. Бързо извъртя глава и се опита да не мисли за него. Правеше го за доброто на Хендери. Вече му бе навлякъл достатъчно неприятности.

Звънецът би и Тен най-накрая погледна към телефона си. Видя, че имаше съобщение от Джони и побърза да го прочете. Разбра, че другия го чакаше на покрива и Тен се усмихна широко. Стана от мястото си, набързо започна да напъхва нещата си в раницата.

- Къде отиваш? - попита го Сиченг.

- При Джони. - каза радостно Тен.

- Дойонг, ние да вървим на тренировките по плуване, вече ще са започнали. - Сиченг погледна към чернокосия.

My boyfriend's little brother | BoyxboyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz