Часът тъкмо бе приключил и Тен се обърна, облегна лакът на задния чин. Погледна към Дойонг, който най-вероятно пишеше някоя история на телефона си. Сиченг все още бе полу заспал, кенчето с енергийна напитка се намираше в ръцете му докато се опитваше да го отвори.
Дойонг забеляза, че русокосия го гледаше и се намръщи.
- Тен, какво има?
- Мисля нещо.
- Какво? И защо ме гледаш така?
- Ъм, може ли някой да ми отвори монстъра. - намеси се Сиченг и посочи към кенчето.
Дойонг извъртя очи и грабна енергийната напитка от ръцете му.
- Тен смяташ ли да отговориш? - попита той раздразнено и подаде вече отворенето кенче на Сиченг.
- Мислех си за целувката ти с Тейонг вчера.
- Защо по дяволите мислиш за това!?
- Целувал си се с Тейонг!? - очите на Сиченг се разшириха и едва не се задави докато отпиваше.
- Да, после ще ти разкажем.
- Чакайте малко! - Сиченг тръшна енергийната напитка върху масата. - Тен е с Джони, ти явно си с Тейонг. Кога се е случило всичко това!? И по-важното как вие успяхте да се уредите със секси момчета, а аз още наблюдавам Кун от далеко!?
- Да се върнем на темата. - Дойонг го игнорира. - Защо си мислиш за целувката ми с Тейонг?
- Целуваше те много... Даже не мога да го опиша. Сякаш се опитваше да те изяде.
- Тен! - изхленчи Дойонг и покри бузите си, искайки да скрие руменината.
- Така си напъха езика...
- Млъкни мамка му! Казваш го така сякаш с Джони не сте се целували.
- Не и така. - Тен се нацупи. - Винаги ме целува много нежно, понякога едва докосва устните ми. Дали проблема не е в мен?
- Защо изобщо си мислиш такива глупости?
- Защото Тейонг те целува с такова желание, а мен Джони...
- Тен мисля, че прекалено много го мислиш. Ако нещо те притеснява му кажи.
- И какво трябва да му кажа? Джони защо не ме целуваш с език? - Тен скръстоса ръце. - Звучи нелепо.
- Не знам как да ти помогна. - въздъхна Дойонг.
- А на мен знаеш ли как? - намеси се Сиченг, който до сега само ги слушаше.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.