Дойонг излезе от салона и тръшна вратата след себе си. Тръгна по коридора, с тежка стъпка. Беше толкова ядосан, наранен, разочарован. Толкова го бе яд, че се чувстваше така и то заради Джехьон.
Знаеше, че на по-големия щеше да му омръзнат игричките рано или късно. Защо се чувстваше така, мамка му!?
Защо го заболя толкова когато видя Юта и Джехьон да се целуват!?
Мразеше Джехьон! Толкова много го мразеше!
Защо трябваше да му повтаря колко го харесва и как не се шегува, а в следващия момент да се подиграе така с него. Знаеше си, че така ще стане. Радваше се, че не му се беше вързал, но това в момента не могаше на болката да изчезне.
Защо се чувстваше така изобщо!?
- Дойонг!
Гласът на Джехьон го накара за момент да спре на място, но скоро се осъзна и се затича надолу. Коридорите бяха празни, тъй като всички бяха в час. Джехьон осъзна това и не смееше да вика повече. Забърза бягането си и започна да настига чернокосия.
Щом се изравни с него хвана ръката му и го дръпна към себе си.
- Пусни ме! - изхленчи Дойонг и започна да се дърпа.
- Зайо моля те нека да...
Джехьон замълча щом Дойонг го зашлеви. Той погледна към чернокосия. Очите му бяха пълни със сълзи, съзерцаваше го с такава болка.
- Не ме наричай така и стой на далеч от мен! - каза Дойонг.
- Зайо, моля те. Няма нищо между мен и Юта.
- Не му пука! Искам да ме оставиш! - извика Дойонг гласът му треперейки.
Джехьон обви здраво ръката си около кръста му и го поведе към съблекалните на другия край.
- Пусни ме! - Дойонг започна да се дърпа, при което Джехьон го вдигна на ръце и го понесе.
Дойонг хвана раменете му страхувайки се да не падне, но само минута по-късно започна да се дърпа отново.
- Ако не спреш да мърдаш ще те изпусна. - каза му Джехьон спокойно.
Дойонг спря. Все пак не искаше да падне на пода.
Скоро пристигнаха в съблекалните. Джехьон го пусна и Дойонг веднага се втурна към изхода, но другия го спря. Хвана ръката му и го бутна към шкафчетата, внимавайки да не го нарани. Дойонг изпусна раницата си и тя падна на пода. Джехьон застана пред него, като препречи пътя му напълно, щом облегна ръце от двете му страни.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.