Хендери вървеше мълчаливо до Шяоджун, без да знае къде точно отиваха. Минаваше осем вечерта и вече бе тъмно, уличното осветление ограваше сравнително празните улици, които по-рано през деня бяха оживени.
Хендери се оглеждаше наоколо, тази част от града не му беше позната, което не беше голяма изненада. Все пак той почти не излизаше и не познаваше поне половина от града. Сега имаше чувството, че сякаш бе на съвсем различно място.
- Къде точно отиваме? - Хендери попита тихо.
- До площатката от среща. - Шяоджун посочи към отсрещния тротоар, докато вървеше по пешеходната пътека.
- Но какво ще правим на площадката?
- Ти как мислиш? - засмя се Шяоджун.
Хендери не отговори, продължи да го следва мълчаливо. Щом пристигнаха чернокосия забеляза две момчета, един от които бе ЯнгЯнг, да седят на бесетката. Виждаха се бутилките с алкохол по масата.
- Лукас махни се от там! - извика доста познато чернокосо момче за Хендери.
В първия момент не успя да се сети къде го бе виждал, но бе почти сигурен, че бе някое от момчета от отбора по плуване, който в момента провеждаше тренировките си в тяхното училище. Бе го засичал няколко пъти в съблекалните.
- Джено дошъл си. - изненада се Шяоджун и седна до него, после махна с ръка на Хендери.
Хендери се настани тихо до него и скоро усети някой да премята ръка през раменете му. Погледна стреснато в страни, но се успокои щом видя ЯнгЯнг, който му се усмихваше широко.
- Значи отново идваш при нас. - засмя се доволно Янг и погледна към Шяоджун. - Пък ти каза, че няма да повтори.
- Остави го на мира Янг. - отряза го Шяоджун и махна ръката му от чернокосия. - Върви се дразни с Лукас... - той се огледа и видя как другия стоеше и гледаше една от люлките. - Ама той какво изобщо прави там.
- Прави се на идиот. - каза пренебрежително ЯнгЯнг и взе една чаша и бутилка с уиски. - Хендери искаш ли да ти сипя.
- Не, не иска. - Шяоджун взе уискито от ръцете му.
- Напротив искам! - намръщи се Хендери.
- О, значи ще се напиваш отново, хм? - русокосия го изгледа скептично.
- Не просто ще пия малко. - нацупи се Хендери.
CZYTASZ
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.