В стаята бе тихо, всички мълчаха и никой не смееше да започне да говори пръв. Джони седеше на един от фотьойлите и хвърляше погледи към Джехьон, който се бе настанил на дивана, от двете му страни се намираха Тейонг и Тен. Джони погледна нагоре в страни от себе си към Юта, който стоеше прав.
Тен изобщо не го поглеждаше, държеше главата си сведена.
- Е, нали щяхме да говорим. - каза Джехьон, карайки всички да насочат вниманието си към него.
- Да. - Джони кимна. - Виж, съжалявам, че ти изневерих и то с Тен, но аз наистина го обичам.
- И мен обичаше. - Джехьон извъртя очи.
- Съжалявам, че те нараних. Не ревнувай, че съм вллюбен в Тен, а не в теб.
- Да ревнувам!? - Джехьон повиши тон. - Не ревнувам! Това, което имам предвид е, че само защото казваш, че го обичаш няма да ти повярвам. Казваше го и на мен, а ми изневери. От къде мога да съм сигурен, че няма да постъпиш така и с Тен. Или че в момента няма някой друг.
- Хьонг, Джони се държеше добре с мен. Наистина ме обича. - намеси се по-малкия.
- Тен толкова си инавен. - Джехьон погледна към Джони. - И този кучи син се възползва от това. Колко лесно ти бе да го убедиш, че го обичаш.
- Наистина го обичам! Защо ти е толкова трудно да го осъзнаеш!?
- Защото ако го обичаше щеше ли да постъпиш така! Подигра се с мен, но и с него когато ми изневери! Целунал си го и си му казал, че е грешка! Избягвал си го. Въртял си и двама ни, докато най-накрая не ти е скимнало, че искаш да си с Тен!
- Бях влюбен в теб Джехьон!
- И изведнъж се влюби в брат ми! Ти си негодник!
- Просто си бесен, защото предпочетох Тен пред теб.
Джехьон стана рязко от мястото си.
- В момент се опитвам да се съсредоточа над това, че брат ми е задник като теб. Не става въпрос за мен. Става въпрос, че не разбирам как може да се е съгласил да е с теб. Какво може да очаква от някой, който започва връзката си, изневерявайки на бившия си. - Джехьон понечи да се приближи, но Тейонг бързо хвана ръката му и го спря.
- Знам, че не постъпихме правилно. Но така или иначе, вече не изпитвах същото към теб. Какъв беше смисъла да те залъгвам, че все още съм влюбен. Беше най-добре да се разделим.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.