Тен не смееше да говори с Шяоджун. До края на часа, дори не го погледна. Не че имаше нещо против него, дори напротив. Вярно е, че той не идваше често на училище, но за малкото му присъствие Тен не си спомняше да е създавал някакви проблеми.
Шяоджун не говореше с никой в училище. Както всеки, който се държеше по-различно и не беше като останалите ученици, той бе повод за разговори и клюки. Говереше се, че след училище излизал с някакви две момчета и с тях постоянно се забърквали неприятности.
Тен не разбираше защо всички отделяха такова внимание на Шяоджун, според него трябваше просто да го оставят.
Джемин криеше това, че семейството му са осиновили Шяоджун. Доста малко хора знаеха за това. Тен едва днес бе разбрал и все още му звучеше доста странно, тъй като Джемин доста често бе обсъждал Шяоджун и беше показвал колко му е неприятен.
Тен погледна към другото момче, което правеше нещо на телефона си.
- Джемин питаше за теб. - каза тихо Тен.
Шяоджун вдигна поглед от телефона си и се обърна към него.
- Така ли? - въздъхна недоволно той. - Какво искаше?
- Питаше дали създаваш проблеми.
- Не съм изненадан. - Шяоджун прибра нещата си в раницата и я метна на рамо, след което се изправи.
- Имаме контролно. - каза му Тен. - Четвъртия час.
- Добре, благодаря ти. - каза тихо Шяоджун след, което излезе от стаята.
- Браво на теб Тен! - каза заядливо Дойонг. - Той веднъж да реши да дойде на училище и ти го изгони.
- Не съм! - защити се русокосия и се обърна назад към другия. - Просто му казах за Джемин и после за контролното.
- Като стана въпрос за Джемин, не ви ли е странно, че говори така за Шяоджун. - Дойонг облегна брадичка на ръката си. - Все пак са братя на практика.
- Какво!? - почти извика Сиченг изненадано.
- Ох, пак не си разбрал. - Дойонг извъртя очи. - Сега не чу ли като говорехме преди часа.
- Не. Не ви слушах.
- Да, странно е. - Тен се върна на темата и игнорира мрънкането на Сиченг да му разкажат за какво ставаше въпрос. - Шяоджун е анти-социален, но не разбирам какъв е проблема на Джемин.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.