Юта движеше три от пръстите си бързо в Тейонг, тласкайки ги рязко. Тейонг стенеше силно, мяташе главата си настрани, докато стискаше чаршафа под себе с в юмруците си, а гърба му се извиваше с всеки тласък.
- Юта! - изстена Тейонг, докато посрещаше всяко негово движение, но това не му беше достатъчно.
Когато усети другия да вади пръстите си, Тейонг стисна очи в очакване да почувства другия в себе си. Вместо това единствено усети целувките, които Юта започна да поставя по тялото му. Засмукваше кожата, оставяйки тъмни петна след себе си.
- Юта, спри. - изхленчи Тейонг. - Не оставяй смучки.
Юта го игнорира и продължи. Тейонг постави ръце върху раменете му и се опита да го изблъска, но той улови китките му и ги притисна към леглото, не позволявайки му да помръдне.
- Юта!
- Нали искаше да те изчукам?
- Да.
- Тогава мълчи. Единственото, което искам да чувам от теб е да стенеш името ми.
Тейонг потръпна чувайки думите му. Не си спомняше много от онази вечер, когато бе изчукал Юта, но помнеше, че той не се държеше така. Сега сякаш бе коренно различен човек и поведение му се харесваше толкова много на Тейонг. Възбуждаше го да види по-доминантна страна в другия и му харесваше силата, която имаше в момента над него.
Караше го да иска да тества до къде щеше да се стигне ако продължеше да му се възпротивява.
Той размърда ръцете си и веднага получи реакция от другия. Юта затегна захвата си около китките му и насочи тъмния си поглед към него.
- Спри се Тейонг.
- Искам те. - простена той.
- И ще ме получиш ако си търпелив.
- Не искам да чакам. Искам те в мен веднага. - Тейонг го изгледа скептично и се подсмихна. - Изчукай ме, така че утре да не мога да ходя. Разбира се, ако това е изобщо по възможностите си.
И така само миг по-късно нямаше и следа от захвата му върху китките на Тейонг.
Вместо това, сега дланите му бяха обвити около вътрешната част на коленете му. Вдигна краката на Тейонг и ги притисна към гърдите му, карайки го да стене, почти сгъвайки го на две. Той се надвеси над него, коленете на Тейонг намествайки се върху раменете му и съвсем скоро усети члена му срещу входа си.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.