Тен стоеше пред огледалото в стаята си и се оглеждаше. Беше се преоблякъл няколко пъти, не бе сигурен дали изглеждаше достатъчно добре, но сега мислеше, че вече е готов. Не смяташе отново да сменя дрехите си, пък и все пак нямаше време и трябваше да тръгва.
Бе излъгал родителите си, че ще остане на спи при приятел и те разбира се му повярваха без да се замислят. Все пак той беше перфектния им по-малък син, който никога не се забъркваше в неприятности, не биха дори и предположили, че той може да ги излъже.
Взе телефона си и излезе. Отиде до дома на Джънгу с такси и пристигна доста бързо. Музиката се чуваше още от улицата, нямаше много хора по двора и именно за това Тен предположи, че сигурно вътре ще е претъпкано.
Той се намръщи.
Не обичаше партита, но дойде, за да докаже на всички, че Джънгу го харесва и не му прави номер. Тен се устреми към входната врата.
Щом влезе отново направи гримаса. Както и предположи бе претъпкано. Започна да си прокарва път, докато се оглеждаше за Джънгу.
Успя да го забележи бързо, той и приятелите му се бяха разположили на един от диваните във всекидневната. Те се смееха, държаха чаши пълни с някакъв алкохол.
Тен се приближи колебливо, не знаеше какво да каже и изведнъж го обхвана притеснение. Не беше на мястото си. Това определено не беше за него, но въпреки това смяташе да остане.
- О, Джънгу! - извика Марк щом забеляза присъствието на Тен. - Виж кой е тук!
Джънгу тъкмо отпиваше от чашата си, когато погледна към Тен.
- Вече се притеснявах, че няма да дойдеш. - той изблъска Марк настрани от себе си, с което освободи място на дивана. - Ела тук.
Тен сведе глава и се настани до другия, който веднага преметна ръка през раменете му.
- Е, какво ще кажеш за партито ми? - Джънгу отпи голяма глътка от чашата си. - Харесва ли ти?
Тен единствено кимна с глава.
- Отпусни се малко. - засмя се Джънгу и пъхна в ръката му чашата си. - Пий.
- Не, аз не пия алкохол. - русокосия поклати глава.
- Стига глупости! Ще ти хареса, обещавам. Направи го за мен.
Тен погледна към другия, който му се усмихваше. Приближи чашата до устните и отпи малка глътка. Щом усети силния алкохол да се стича и прогаря гърлото му, Тен се замръщи и се закашля.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.