73

1.1K 119 71
                                    

- Здравей Хендери.

Хендери погледна към Кун опитвайки се да не се мръщи. Другия му се усмихваше самодоволно и това изобщо не му допадаше.

- Здравей. - каза без желание Хендери и се обърна към Шяоджун, готов да продължат разговора си, но Кун имаше други планове.

- Днес зает ли си след училище? - попита той.

Хендери се изненада от предложението на Кун и го хвана неподготвен, не знаеше как да отговори.

- Искам да излезем. - заяви уверено Кун. - Ако си свободен след училище, ще се радвам да отидем някъде.

Докато Хендери все още беше в шок, Шяоджун бе ядосан. Гледаше злобно към Кун, пръстите на едната му ръка се свиха в юмрук. Не можеше да остави Хендери да излезе с този. Защо изобщо Хендери мълчеше!? Защо не му отказваше!? Нима искаше да излезе с него!?

- Зает е след училище. - каза Шяоджун. - Няма да може да излезе с теб.

Кун му хвърли пренебрежителен поглед и се изсмя.

- И защо мислиш така? - попита го той. - Ти ли решаваш вместо него?

- Не, но ще ми дава уроци, така че реших да е добре да знаеш, че няма да излезете. - Шяоджун извади фалшива усмивка, в момента му се искаше да забие юмрука си в лицето му.

- Така ли? - Хендери се усмихна щом погледна към русокосия. - Мислех, че не искаш повече уроци?

- Размислих. - каза Шяоджун. - Не мога да се справя без теб... с ученето.

Хендери бе толкова щастлив и закима с глава доволно, карайки Шяоджун да се разсмее.

Кун стисна зъби. Това не му харесваше изобщо. Шяоджун изглеждаше прекалено близък с Хендери, а Сиченг не му бе споменал нищо такова.

- Аз ще тръгвам за час. - каза Кун и хвърли поглед към Сиченг. - С теб ще се видим по-късно. Трябва да си поговорим.

Кун излезе от стаята, демонстрирайки, че бе ядосан като затръшна вратата.

- Това беше странно. - Хендери се намръщи. - Сиченг, не знаех, че си близък с Кун.

- Не сме. - натъжи се той. - Бащите ни са съдружници.

- Може ли да сменим темата. - намеси се Шяоджун. - Не искам да говоря, за този глупак.

-  Съгласен съм с теб. - каза Хендери. - Наистина е глупак.

- Аз също съм съгласен. - кимна Тен и погледна съжалително към Сиченг.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now