12

1.1K 123 49
                                    

- Тен, какво ти става напоследък? - Сиченг гледаше притеснено към приятеля си, който бе забил глава в чина.

- Нищо ми няма. - измрънка едва доловимо Тен и вдигна глава облякайки брадичка на дланта си. - Ти какво правиш тук?

- Какво имаш предвид?

- Ами понеделник е, трети час. По това време Кун има физическо, няма ли да отидеш да го наблюдаваш?

- Не го наблюдавам!- възрази Сиченг и покри бузите си с ръце усещайки, че се изчервява.

- Да, разбира се. - засмя се Тен, но скоро се натъжи.

- Хей, наистина кажи какво има? - Сиченг сложи ръка на рамото му.

Тен въздъхна дълбоко и облегна глава на ръката си.

- Това е дълга история. Сега не е подходящо да ти разкажа, но обещавам, че ще говорим за това.

- Нещо лошо ли е станало? - притесни се Сиченг.

- Не съм сигурен... Сложно е.

Сиченг реши да не разпитва приятеля си, разбирайки че явно сега не бе момента и реши да смени тематата. Точно бе отворил уста готов да му разйаже за глупавия филм, който гледаха, когато беше прекъснат.

- Здравей Тен и... - поздрави Джънгу, замълчавайки докато се опитваше да се сети за името на другия.

- Сиченг. - каза той раздразнено.

- Да, същото.

Сиченг мразеше Джънгу. Той бе един от учениците, които всички харесваха, но в действителност бе абсолютен задник и се държеше така сякаш е по-добър от всички. Именно затова бе изненадан, че сега разговаряше с тях или по-точно с Тен.

- Тен, искам да те поканя на партито ми. - каза Джънгу усмихвайки се. - Тази вечер в десет.

- Аз не обичам да ходя по партита. - Тен гледаще към повърхността на чина си, чудейки се защо изобщо го канеше.

- Наистина се надявам да дойдеш, ще те чакам. - Джънгу му намигна.

Сиченг опули очи и погледна към Тен, но другия нямаше никаква реакция.

- Ти също можеш да дойдеш. - Джънгу хвърли бегъл и пренебрежителен поглед към Сиченг. - Също може да доведете и другия си приятел, онзи... Знаете за кой говоря.

- Дойонг?

- Да същия. - Джънгу махна с ръка. - Е, аз ще влизам в час. Тен ще те чакам.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now