Всички бяха наредени от двете страни на линията, която щеше да отбележи победителя в състезанието. Хендери, ЯнгЯнг и Лукас, най-отпред. Очакваха да видят как Шяоджун финишираше пръв. Останалите бяха малко зад тях, но не бяха по-малко въодушевени.
- Дали Шяоджун ще спечели? - попита Джехьон, поглеждайки към Теил.
- До сега е губил само веднъж. Вярно е, че не са минали доста състезания, но за сега наистина е много добър.
- Състезателите различни ли са всеки път?
- Тук е една определена група. Не бих казал аматьори, защото все пак печалбата е доста добра сума, но определено не са като някои други. Но онези състезания са друго. За да стигне до тях се иска да си наистина опитен и да знаеш какво правиш. - обясни Теил. - Шяоджун е добър, но и сам знае, че има още доста да се учи. Определено има желание. Личи си, че наистина му харесва. Състезаването не му е просто прищявка.
- Защо ли имам чувството, че ми намекваш нещо. - Джехьон се засмя и почеса нервно тила си.
- Състезанията не са шега работа. Това не е като баскетболен мач или състезание по плуване. Много по-сериозно е, не трябва да го приемаш на шега.
- Спокойно. Не смятам сериозно да се състезавам. Любопитен съм и искам да се науча. Може по-нататък да се включа в някое състезание, но и да не спечеля няма значение.
- Няма значение дали ще спечелиш? - намеси се Джено. - Тейонг хьонг ми е казвал, че обичаш да печелиш, когато се захванеш със спорт винаги искаш да си най-добрия. Дори и сега в отбора по плуване също си доста амбициран да станеш по-добър от Юта. А той е капитан на отбора.
- Но това е различно. Нали? - Дойонг погледна към Джехьон. - Няма да тръгваш да се състезаваш само защото някой те е предизвикал и искаш да докажеш, че си по-добър.
- Зайо, не се тревожи. Да това е различно и го осъзнавам. Не съм безрасъден. - Джехьон се усмихна широко.
Разнесе се звукът от двигателя на приближаващ мотор и всички се вгледаха в далечината към постепенно приближаващия състезател.
- Шяоджун е! - извика ЯнгЯнг щастливо.
Шяоджун финишира пръв, скоро след него започнаха един по един да пристигат и останалите. Русокосия слезе от мотора си и махна каската. Останалите изтичаха до него. ЯнгЯнг, Джемин и Теил веднага го обградиха.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.