Тен пристъпи пръв в стаята на Джони, докато по-големия затвори вратата и бавно го последва. Дланите му нежно се вкопчиха от двете страни на кръста му и обърна Тен към себе си. Без да губи време се наведе и го целуна. Тен се изненада от неочакваното му действие и изобщо не осъзна, че стоеше като вкаменен, изобщо не помръдвайки.
Джони се отдели, насочи погледа си към изненаданото му и объркано изражение.
- Тени, всичко наред ли е?
- Да, просто ме изненада.
- Виж мислех си за това, което бе споменал преди няколко дни. - Джони прехапа устна.
- Кое?
- Каза, че си готов.
Настъпи мълчание. Тен веднага осъзна какво имаше предвид другия и при мисълта какво предлаше в момента, се изчерви. Не посмя да каже абсолютно нищо.
- Не искам да те притискам. - побърза да каже Джони. - Ако не...
- Искам. - Тен обви ръце около раменете му и го предърпа надолу, сливайки устните им в целувка.
Беше притеснен ръцете му трепереха и целуваше другия не сигурно. Джони усети това и се опита да го успокои. Затегна захвата си около него и го повдигна, Тен вкопчи пръсти в раменете му, а краката си обви около кръста му.
Джони го понесе към леглото и бавно положи русокосия да легне. Той се отдели, за да може да погледне към по-малкото момче.
- Тени, успокой се. - Джони прокара длан по бузата му.
- С-спокоен съм.
- Виждам, че си нервен. Сигурен ли си...
- Да. - прекъсна го Тен. - Просто до сега не съм... И не знам какво...
Джони започна да целува врата му, нежно прокарваше устните си по плътта му, усещайки как другия потръпва при това му действие. Вмъкна ръцете си под блузата на Тен, пръстите му се приплъзнаха по кожата му. Дишането на Тен се учести, затвори очите си и се остави на приятното усещане от нежните ласки на Джони.
Толкова бе развълнуван, но и притеснен същевременно. Това разбира се не беше причина на иска да спрат. Джони съблече блузата си, а после и тази на другия.
Тен продължаваше да държи очите си затворени. Срамуваше се да погледне към другия и Джони реши за сега да не го притиска. Започна да целува тялото му, устните му бавно минаваха по всяко кътче, като внимаше да не оставя следи. Все пак почти никой не знаеше за тях и за сега трябваше да си остане така.
ESTÁS LEYENDO
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanficДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.