91

986 138 63
                                    

Дойонг лежеше на леглото в спалнята на Джехьон, докато по-големия се бе настанил на стола пред бюрото и се опитваше да направи някаква презентация, която трябваше да прати до утре.

Дойонг четеше фенфикшън за Тутор и Файтър от телефона си, като от време на време погледаше към другия. На моменти се чуваше тихото му ругаене и изнервеьното блъскане по бюрото.

- Мамка му. Ама, че глупост е това. - Джехьон си мърмореше под носа.

Той погледна през рамо назад към Дойонг и въздъхна. Как му се искаше просто да зареже тъпата презентация и просто да отиде при него на леглото и да се гушкат. Джехьон въздъхна дълбоко и отново насочи вниманието си към лаптопа.

- Ама, че скапана работа. - Джехьон удари няколко пъти по клавиатурата. - Шибани глупости.

Дойонг отдели поглед от телефона си и погледна към другия.

Стана от леглото и отиде до него. Джехьон насочи намръщеното си изражение към него, което веднага се смекчи и му се усмихна.

- Явно имаш проблем с презентацията? - отбеляза Дойонг.

- Да, то да беше обикновета презентация. Ама тъпия ми преподавател иска някакви глупости и после да направя документ, в който да обясня от къде съм взел материалите и как точно съм направил всичко.

- Ще се справиш.

- Всъщност няма, вече ми омръзна да се занимавам. - Джехьон хвана с дланите си кръста му и го предърпа в скута си. - Предпочитам да прекарам време с теб.

- Не искам да те разсейвам. - Дойонг се опита да се отдръпне, но не успя.

- Не ме разсейваш. - Джехьон го целуна.

Задвижи устните си срещу неговите бавно, но темпото се промени бързо. Щом Дойонг започна да му отвръща, Джехьон го зацелува нетърпеливо. Устните му поглъщаха тези на чернокосия.

Дойонг разтвори уста позволявайки на Джехьон да плъзне езика си. Чернокосия изпъшка, пръстите му се вкопчиха в раменете на по-големия.

- Зайо. - простена гърлено Джехьон.

Зарови лицето си във врата му започвайки да хапе и смуче плътта му. Дойонг простена гърлено щом усети езика му кожата си.

Отметна глава назад и прехапа долната си устна, за да не издава звуци. Едната му ръка се плъзна по врата на Джехьон и нагоре, заравяйки пръсти в косата му.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now