Марк гледаше към русокосото момче, което държеше ръката му във въздуха, спирайки го от това да удари Тен. Бе виждал това момче в училище, но изобщо не можеше да си спомни името му.
Погледна зад него и видя как още две момчета се приближиваха. Едното бе доста високо, изражението му бе сериозно и плашещо, докато по-ниския до него гледаше безизразно.
- Не знам защо изобщо се месиш. - Марк извъртя очи и рязко издърпа ръката си от захвата му. - По-добре се разкарай преди и ти да го отнесеш.
Чу се ехиден смях и това накара Марк отново да погледна зад себе си към двете момчета, които сега бяха застанали до русокосия,
- Той ли ще го отнесе или ти? - засмя се по-ниския. - Шяоджун ако ти не го удариш тоя, то аз или Лукас със сигурност ще го направим.
- Тихо ЯнгЯнг. - Шяоджун присви очи и насочи внимание отново към Марк, който все още държеше Тен. - Пусни го.
- А какво ще кажеш да си продължите по пътя и да не се бъркате там където не ви е работа?! - немеси се Джънгу.
- Мразя такива като вас. - каза с насмешка Шяоджун. - Мъчите се да си избиете комплексите върху тях, но в края на краищата си оставате същите безполезни отрепки.
- Копеле! - Марк пусна Тен и се обърна готов да забие юмрук в лицето на Шяоджун, който ловко улови ръката му и го удари в стомаха карайки го да залитне назад.
- Ще съжалявате, че... - Джънгу се втурна към тях, но Лукас застана на пътя му, държеше ръцете си скръстени и го гледаше изпитателно, сякаш го подканваше да направи нещо.
Джънгу стисна челюстта си и го заобиколи отивайки при Марк, след това го хвана за ръката и го поведе надолу по улицата, като преди това не пропусна да го погледне за последно.
- Пак ще се видим! Не сме приключили! - провикна се той, но никой от момчета не му обърнаха внимание.
- Добре ли сте? - попита Шяоджун, погледа му местейки се между Тен и Дойонг.
- Да, благодаря. - Тен се усмихна.
Дойонг премигна няколко пъти така сякаш бе в шок от случилото се.
- Не разбирам защо всички в училище мислят теб за гадняр, а харесват Джънгу и Марк. - каза Дойонг.
- Ами да, Шяоджун е толкова добричък. - подигра се Лукас и започна да се кикоти.
- Янг, ако ти не го накараш да млъкне, аз ще го направя. - предупреди го Шяоджун, при което по-ниския сръчка смеещото се момче с лакът в стомаха.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.