- Съжалявам, не очаквах, че филма ще бъде толкова тъп. - Джони се засмя нервно, докато с Тен излизаха от кинозалата.
- Няма проблем. -увери го Тен и се усмихна.
Двете момчета започнаха да вървят на някъде из мола в мълчание. Стояха близо един до друг и ръцете им леко се докосваха. Джони погледна към по-малкия, който оглеждаше магазините покрай, които минаваха.
Пое си дъх.
Защо се чувстваше толкова нервен при мисълта да хване ръката му!?
Тен наистина го подлудяваше, караше го се чувства като оглупял от любов.
В момент да смелост той хвана ръката му и преплете пръстите им. Тен извъртя глава към него, не можейки да скрие сияйната усмивка, която се бе настанила на лицето му. Това накара сърцето на Джони да забие по-бързо, русокосото момче, бе просто ослепително красиво щом се усмихнеше.
- На къде отиваме? - попита Тен.
- Не знам. - Джони вдигна рамене.
Тен се засмя леко.
- Ти къде искаш да отидем Тени?
- За мен няма значение.
- Кажи ми, ще отидем където поискаш.
- Хм... - русокосия се замисли. - Може би някъде да вечеряме.
- Веднага. - Джони кимна и двамата се отправиха към асансьора.
Слязоха на последния етаж от мола и тръгнаха към едно от заведенията. Джони се надяваше, че мястото щеше да се хареса на Тен.
Ресторанта бе просторен едната му стена изцяло в големи прозорци, които даваха гледка към града. Джони избра една от масите с канапета до прозорците.
Двете канапета бяха разположение едно срещу друго, но Джони искаше да бъде възможно най-близо до по-малкия и седна на мястото до него. Съдейки по свенливата усмивка на Тен, той именно това искаше.
Момчетата дадоха поръчките си на сервитьора и Тен веднага извъртя глава към прозореца, заглеждайки се навън.
- Харесва ли ти това място? - попита го Джони, обвивайки едната си ръка около раменете му.
Тен се разтопи в прегръдката му, бузите му леко поруменели. Джони демонстрираше връзката им и всички в заведението можеха да ги видят, което го засрами.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.