113

678 107 40
                                    

Сиченг и Дойонг тъкмо излизаха от портите на училището, когато телефона на Сиченг започна да звъни. Той извади устройството от джоба си и погледна към дисплея, за да види кой го търсеше.

- Кой ти звъни? - попита Дойонг и надникна зад рамото му, поглеждайки към телефона.

- Тен. - отговори той преди да вдигне. - Здравей Тен.

- Сиченг, ще може ли да се видим?

- Да, разбира се. Искаш ли да те изчакам в сладкарницата, където по принцип ходим?

- Не. - отвърна Тен. - Ще може ли да се видим в дома ти?

- Добре. Аз тъкмо излизам от училище. Чакаме се пред вкъщи. - Сиченг се намръщи, щом чу как гласът му трепереше. - Да не си плакал?

- Не, не съм. Ще затварям и тръгвам. - Тен прекрати разговора.

Сиченг отдели телефона от ухото си и го прибра в задния джоб на дънките си.

- Какви ти каза? - попита Дойонг.

- Иска да се видим вкъщи.

- Имаш ли нещо против да дойда и аз?

- Разбира се, че не. - Сиченг го бутна. - Тъкмо най-накрая да се сдобрите, че започвате и двамата да ме изнервяте, като дори не си говорите.

- И аз искам да се сдобрим. - призна си чернокосия.

- Да тръгваме. Тен ще ни кача пред вкъщи.

°°°•••°°°•••°°°•••°°°

Тен тъкмо бе пристигнал пред дома на Сиченг, когато видя, че той и Дойонг идваха от долната улицата. Тен се изненада да види Дойонг, дали той изобщо знаеше, че русокосия щеше да бъде тук. Сигурно не. Ако знаеше едва ли щеше да дойде. Бяха се скарали доста, а и Тен осъзнаваше, че се държа много зле с него, без Дойонг да го заслужава. Напълно щеше да разбере, ако не приемеше извинението му и продължеше да се сърди.

Тен ги изчака мълчаливо докато се приближиха до него. Сиченг отключи входната врата и направи път на другите двама да влязат. Той ги последва и затвори след себе си. Когато погледна към Тен забеляза зачервените му очи, при което пристъпи към него, придобивайки притеснено изражение.

- Защо си плакал?

Тен погледна към него, после към Дойонг, накрая сведе глава. Думите сякаш бяха заседнали в гърлото му. Не знаеше защо, но му беше толкова трудно да им каже, че Джехьон бе разбрал за него и Джони. А още по-трудно му бе да каже, че той и Джони окончателно се бяха разделили.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now