84

1.1K 123 100
                                    

Джехьон и Дойонг седяха на леглото в спалнята на по-големия. Бяха се разположили един срещу друг и Дойонг вадеше учебника си по биология от раницата. Той го остави пред себе си, точно, когато щеше да го отвори, Джехьон хвана ръката му.

- Какво? - чернокосия се намръщи и го погледна въпросително.

В следващия момент Джехьон сля устните им. Очите на Дойонг се разшириха и веднага го изблъска.

- Какво си мислиш, че правиш!?

- Целувам те. - Джехьон се подсмихна и отново се приближи, но Дойонг сложи длан върху гърдите му и го спря.

- Тен е долу и може да се качи и да ни види. - измърмори Дойонг.

- Съмнявам се, че ще го направи. - Джехьон обви ръце около кръста му и го бутна назад, карайки го да легне.

- Джехьон!

- Зайо! - засмя се по-големия преди да го целуне.

Задвижи устни срещу неговите, Дойонг в началото се инаташе, не искайки да му отвръща, но накрая се остави в ръцете на другия. Джехьон се усмихна в целувката. Облиза устните му, искайки му вход и Дойонг разтвори уста оставяйки езика му да се срещне с неговия.

Чернокосия усети тръпки да се плъзват по гърба му. Джехьон движеше езика си срещу неговия бавно. Дойонг зарови пръстите си в косата му и Джехьон въздъхна доволно.

Отдели се, оставяйки чернокосия да си поеме дъх. започна да целува бузата му, постепенно слизайки надолу по челюстта му и накрая стигайки до врата му. Започна да поглъща кожата му, целуваше го страстно засмуквайки плътта му между устните си, докато не бе сигурен, че е оставил следа.

Отдели се от него и се вгледа в притворените му очи.

Дойонг го предърпа отново и сля устните му със своите. Джехьон му отвърна веднага без изобщо да се замисля. остави Дойонг да води целувката, той бе задал бавно темпо, устните им движейки се лениво. Накрая Дойонг се отдели и извъртя глава на страни, бузите му поруменяха при, което Джехьон се засмя тихо.

- Обичам когато се засрамваш така.

- Млъквай. - изхленчи Дойонг.

Джехьон започна да целува врата му отново, като оставяше смучки, които после Дойонг трудно щеше да прикрие.

- Щеше да ми п-помагаш за домашното. - каза тихо чернокосия.

- А ти каза, че не искаш да го пишеш.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now