66

1K 114 94
                                    

- Къмпинг? - Джони гледаше към Тейонг скептично. - Ти сериозно ли?

- Абсолютно. - Тейонг каза ентусиазирано. - Всичко съм планирал. Времето събота и неделя ще е идеално за кънпинг. Ще отидем до едно езерото на около петнайсет километра извън града. Трябва да се сещаш.

- Да, като малък съм ходил с родителите ми. - Джони кимна. - Но все пак не мисля, че е добра идея.

- Стига. Юта и Джехьон ще се съгласят. - каза уверено той. - Едва ли Джехьон ще откаже само защото и ти ще идваш. Нали твърди, че с Юта са заедно, което все още ми се струва странно.

- Тени ти знаеше ли? - попита го Джони.

- Да, разбрах миналия ден. Защо да е странно? - зачуди се Тен.

- Защото двамата не са показвали, че изпитват нещо повече от приятелство един към друг. - обясни Тейонг. - Още повече съм почти сигурен, че Джехьон харесва Дойонг.

- Какво? - засмя се русокосия. - Това е абсурдно. Те не се понасят.

- И аз му го казах. - въздъхна Джони. - От известно време го повтаря.

- Джехьон постоянно се опитваше да ме раздели с Дойонг. Не знам за вас, но това си е чиста ревност. - Тейонг се облегна на гардероба и скръсти ръце.

- Правеше го, защото ти си негодник и искаше да го предпази от теб. - каза Джони.

- И защо искаше да го предпази? Защото го харесва. - Тейонг се усмихна самодоволно.

- Това е глупаво. - каза Тен. - Дойонг определено не харесва брат ми. Постоянно повтаря, че го мрази.

- Виж за Дойонг не мога да съм сигурен дали изпитва нещо към Джехьон, но Джехьон със сигурност го харесва.

- Няма смисъл да спорим, той си знае неговото. - Джони прошепна тихо на Тен.

- Чух те! - Тейонг го посочи. - Ще видите, че съм прав.

- Щом казваш.

- Сега да се върнем на въпроса с къмпинга. Трябва да говорим с Юта и Джехьон и да ги убедим.

- Късмет с това. - засмя се Джони.

- Звъни на Юта и му кажи да отиде при Джехьон, а ние ще сме там до половин час.

- Ами Тен? - ядоса се Джони. - Направо да го докараме у тях и после да обяснявам на Джехьон какво е правил с нас.

- Прав си. - Тейонг се замисли. - Имам идея.

- Още една идея ли мамка му!?

My boyfriend's little brother | BoyxboyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz