- Имам чувството, че ще получа сърдечен удар. - въздухна Сиченг докато с останалите преминаваха през салона където се намираха тренировките на отбора по плуване.
- Може ли да спреш да преувеличаваш. - Дойонг извъртя очи и седна на скамейките.
- Не преувеличавам. - настоя Сиченг и се настани до него и Тен. - Имам чувството, че сънувам.
- Сиченг успокой се малко. - засмя се Тен.
- Не мога! - изхленчи той, докато не спираше да оглежда момчетата, които се разхождаха на около. - Това там Юта ли е!?
- Да. - Тен се обърна към китаеца, който гледаше с разширени очи въпросното момче.
- Кой би преположил, че под всичките тези дрехи ще се окаже мускулест. Виж му плочките. Виж ръцете му, какви бицепси...
- Сиченг успокой хормоните. - подигра му се Дойонг, който същевременно се стараеше да държи главата си сведена и да не поглежда никой.
- Винаги съм мислел, че Юта е много секси, но сега...
- А какво стана с Кун. - напомни му Тен. - Нали го харесваше?
- Да и все още го харесвам, но... - Сиченг въздъхна. - Не съм сляп и не мога да не забелязвам кога някой е толкова...
- Тен, отново си тук. - Джехьон се засмя и се приближи към трите момчета. - Няма нужда постоянно да бягаш от часовете.
Дойонг отмести вниманието от телефона си, готов да каже нещо остроумно, но думите замряха в гърлото му щом погледа му попадна върху мускулестото тяло на Джехьон. Той веднага извъртя глава на страни, бузите му поруменяха. За негово щастие никой не забеляза това.
- Не се тревожи хьонг. Няма всеки път да бягам от часовете. - увери го Тен.
По-големия се усмихна и разроши косата му. Скоро насочи внимание към Дойонг, който както винаги правеше нещо на телефона си.
- Заек, започвам да свиквам да идваш на тренировките ми. Чувствам се поласкан.
- Не се възгордявай Джехьон. Може да е дошъл и заради някой друг. - Тейонг застана пред тях ръцете му кръстосани, а очите съсредоточени върху Дойонг, който единствено го погледна плахо.
- Да, заради кой. Теб ли? - Джехьон се засмя и поклати глава, което раздразни другия и се намръщи.
- Хайде тръгвай! - той го бутна настрани. - Влизай в басейна и направи десет дължини.
CZYTASZ
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.