94

969 121 43
                                    

Щом чу звънецът Шяоджун изтича до входната врата. Отвори и се отдръпна, правейки път на Лукас да влезе.

- Джемин! - провикна се Шяоджун докато отваряше вратата. - Лукас пристигна. Докарай си задника тук!

Последва тръшване на врата и се чуха тежки стъпки по стълбите, преди Джемин да се появи пред тях. Все още бе облечен със широкия суитшърт и анцунг.

- Така ли ще излезеш? - попита го Шяоджун.

- Да, нали ще излизам с него. - Джемин извъртя очи.

- Много добре започваме. - въздъхна Лукас.

- Не думай.

- Ами съжалявам, че не съм Джено. - Лукас извъртя очи.

- Аз също. - отвърна Джемин.

Шяоджун се засмя нервно.

- Стига сега, недей да се карате. Сигурен съм, че ще си прекарате добре.

- Съмнявам се. - измърмори Джемин.

- Шяоджун, чуваш ли го!? - Лукас се намръщи.

- Хайде, хайде. Тръгвайте. - Шяоджун подпря длани върху гърба на Джемин и започна да го бута към вратата.

Лукас също излезе и двамата застанаха пред прага на входната врата.

- Приятно прекарване. - усмихна им се русокосия. - Лукас не го връщай вкъщи преди три.

- Да, да ясно. За да можеш да изчукаш Хендери. - Лукас му се усмихна широко.

- О, знаех си, че за това е всичко.

- Бъди нежен с Хендери.

- Освен ако не предпочита да бъдеш груб. - Джемин започна да движи веждите си нагоре надолу и скоро двамата с Лукас избухнаха в смях.

- Много смешно. Не съм планирал нищо такова, просто искам да прекарам малко време с Хендери и да сме само двамата. - защити се Шяоджун.

- Да бе. Повярвах ти. - Лукас извъртя очи.

- Така е, съгласен съм с досадника.

- Хайде махайте се! - Шяоджун им тръшна вратата в лицата.

Джемин и Лукас се спогледаха.

- Е, сега къде ще ме заведеш? - попита го Джемин.

- Ами, десет е. Макдоналдс още работи. Да ядем бургери?

- Да вървим.

°°°•••°°°•••°°°•••°°°

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now