Шяоджун се изненада от действието на Хендери. Не бе очаквал да прояви инициатива и да го целуне, но определено не се оплакваше.
Шяоджун задвижи устните си жадно и бързо срещу неговите, Хендери едва успяваше да смогне на темпото му, за да му отвръща. Русокосия се притисна към него, Хендери подпирайки ръце върху мотора. Устните му се разтвориха, позволявайки на Шяоджун да вмъкне езика си в устата му.
Скоро русокосия се отдели, зарови лице във врата му, започвайки да го целува. Стон напусна гърлото на Хендери преди да е успял да го спре, карайки Шяоджун да се усмихне.
Отстъпи няколко крачки, дърпайки чернокосия със себе си, без да спира да го целува. Двамата стигнаха до дивана и едва тогава Шяоджун се отдръпна. Бутна Хендери назад, докато той легна върху дивана. Шяоджун го обкрачи и се надвеси над него.
Лицата им бяха на сантиметри разстояние и Хендери усещаше как сърцето му препускаше като лудо. Хендери стисна очи, дишаше учестено, очакваше Шяоджун да го целуне, но това така и не се случи.
Бе принуден да разтвори очи и срещна погледа на другия. Шяоджун го гледаше с притворени очи. Устните му бяха зачервени и подути от целувките и Хендери толкова много желаеше русокосия да го целуне отново.
Шяоджун измести косата, която влизаше в очите му. Хендери не спираше да го гледа в очакване и го обзе вълнение щом русокосия, започна да се приближава.
Устните им бяха на милиметри разстояние и Шяоджун само леко го целуна, преди за захапе долната му устна и да я засмуче.
Хендери потрепери и изпъшка. Дишаше тежко, имаше чувството, че целия въздух бе изкаран от него.
Шяоджун отново се зае с това да поставя целувки по врата му, едновременно с това прокарвайки длани по тялото му. Пръстите му разкопчаха първите две копчета от ризата му и устните му започнаха да целуват откритата плът.
Очите на Хендери се разтвориха рязко. Прибързваха. Определено прибързваха или поне той така смяташе. Дори не знаеше защо Шяоджун го бе целунал.
- Шяоджун. - каза тихо и задъхано чернокосия.
Шяоджун се отдели от него, вглеждайки се в лицето му.
- Н-нека спрем.
Русокосия се подсмихна но се отдръпна. Хендери се изправи седнало положение и закопча бързо копчетата на ризата си, което накара Шяоджун да се разсмее.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.