Дойонг стоеше до Джехьон, докато той разговаряше с мъжът на рецепцията за стая.
- С две легла? - попита той.
- Не, едно. - Джехьон извъртя очи.
Той подаде дебипната си карта, която скоро мъжът му върна и му подаде ключ.
- Номерът на стаята е 17. Приятна вечер.
Джехьон взе ключа и дръпна леко Дойонг след себе си. Чернокосия не казваше нищо, нито поглеждаше към другия. Беше нервен, бузите му бяха поруменели.
Джехьон отключи стаята и остави чернокосия да влезе пръв.
Стаята не беше много голяма. Имаше двойно легло, постлано с обикновени бели завивки от двете му страни нощни шкафчета. На стената срещу него имаше някакъв малък шкаф, над който на стената се намираше телевизор.
Прозорците бяха покрити с плътни завеси, които напълно ги прикриваха. Имаше малък гардероб на отсрещната стена, до който се намираше вратата на банята.
Дойонг пристъпваше бавно навътре в стаята, докато се оглеждаше наоколо. Джехьон затвори и заключи, после се обърна към другия. Започна да се приближава бавно. Застана зад Дойонг, дланите му обхващайки нежно кръста му от двете страни.
Чернокосия замръзна на място. Джехьон приближи лице към врата му, Дойонг усещаше топлия му дъх, върху кожата си. Устните му поставиха съвсем лека целувка, която накара Дойонг да потрепери несъзнателно.
Джехьон усещаше колко напрегнат бе чернокосия. Трябваше да му помогне да се отпусне и да се успокои. Той се отдръпна от Дойонг и се настани на края на леглото. действието му изненада чернокосия. Той Обърна се и погледна към Джехьон.
- Няма ли да се приближиш?
Дойонг преглътна тежко. Не разбираше защо се чувстваше толкова нервен. Все пак той самия бе настоял, защо сега се чувстваше толкова несигурен?
Застана пред по-големия и ръцете на Джехьон веднага намериха мястото си от двете стани на кръста му.
Предърпа го към себе си, карайки Дойонг да обкрачи скута му. Джехьон вдигна глава към Дойонг, сега от позицията в която се намираха чернокосия бе малко по-висок. Джехьон държеше едната си ръка обвита ниско около талията на по-малкия, докато другата вдигна и постави върху бузата му, за да го предърпа надолу.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.