Марк влезе в класната стая бесен, Хечан едва успяваше да го настигне. Не можеше да повярва, че бе отнесъл всичко, въпреки че цялата идея бе на Джънгу. Той веднага забеляза приятеля си, който се бе разположил в дъното на стаята. Джънгу седеше облегнат на стола, краката му вдигнати на чина.
Марк се устреми към него и удари с ръце по повърхността на чина, стряскайки го.
- Марк, какво ти става!? - извика Джънгу раздразнено и смъкна краката си.
- Джехьон туко-що ме удари и то пред всички, които бяха навън! - каза през зъби той. - И ти си виновен за това!
- Аз ли!?
- Да! Заради тъпия ти план!
- Плана ми не беше тъп, просто имаше непридвидени усложнения. - ядоса се Джънгу. - А и в крайна сметки си виновен колкото мен. Все пак ти убиждаше Тен.
- Няма да оставя нещата така. - закани се Марк. - Ако Джехьон си мисли, че така ще предпази Тен, жестоко се лъже.
- Така е. - съгласи се Джънгу. - Спокойно, имам план.
- Не! Без повече от твоите планове.
- Но...
- Този път остави всичко на мен. - Марк се подсмихна.
- Хей, не мислите ли, че ще бъде по-добре да оставите нещата така. - намеси се Хечан. - Единствено ще си навлечете повече неприятности.
- Хечан, остави ни. - каза му Марк.
- Добре, но следващия път можеш и да не се разминеш само с един юмрук. - Хечан се намръщи и излезе от стаята.
- Как обича да драматизира. - Джънгу поклати глава. - Е, ще ми кажеш ли какво си намислил?
- Разбира се.
°°°•••°°°•••°°°•••°°°
Джехьон стоеше пред входната врата на дома на Джони в очакване всеки момент другия да му отвори. Щом това най-накрая се случи Джехьон се усмихна широко, а Джони единствено отстъпи в страни правейки му място да влезе.
Брюнетът се намръщи при това отношение на гаджето му. Разтревожи се, че нещо не е наред. Може би нещо притесняваше Джони, защото до сега не се бе държал така.
- Да не би нещо да се е случило?
Джони го погледна премигвайки няколко пъти.
- Исках да си поговорим.
Джехьон кимна и последва другия. Мълчаливо стигнаха до хола, където се, настаниха на дивана. Джони погледна към Джехьон и преглътна тежко. Не искале да го нарани, но трябваше да се разделят, защото иначе щеше да бъде още по-наранен. Чудеше се по какъв начин да подходи по темата.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.