31

1K 121 90
                                    

Тен влезе в салона и веднага притича към другия край на помещението, където на една от пейките бяха седнали Сиченг и Дойонг. По средата на пътя му се изпречи Джехьон, който го гледаше изненадано.

- Тен ти пак ли избяга от час? - попита го по-големия.

- Имам физика хьонг. Не ми се караше час. - оправда се Тен. - Пък и Сиченг и Дойонг също са тук.

- Да забелязах. - Джехьон хвърли поглед към въпросните момчета.

В момента при тях се намираше и Тейонг и разговаряше с Дойонг.

- От както сме започнали тренировката, Тейонг стои залепен до заека.

- Ами, може би не знаеш, но...

- Тейонг го харесва. Наясно съм.

- Дойонг също го харесва. Каза, че ще приеме да са заедно.

Джехьон се намръщи.

- Харесва го? - попита той с недоверие. - От кога?

- Каза ми, че иска да му даде шанс.

Джехьон не каза нищо повече, обърна се и тръгна към басейна. Как можеше Дойонг да е толкова глупав, сякаш не знаеше какъв бе Тейонг. Но щом чернокосия искаше Тейонг да го разиграва, докато не му омръзне, то тогава той нямаше да се меси. Проблема си беше негов.

Тен се озадачи от държанието на брат си, но реши да го остави и да не мисли за това. Той тръгна към тях и се настани до Сиченг, който гледаше с разширени очи, как Тейонг бе предърпал Дойонг и го прегръщаше.

- Сиченг затвори си устата, преди да глътнеш някоя муха. - подигра го Тен.

- Все още ми е толкова странно. - измърмори той и продължи да ги зяпа.

Тен го удари по тила, при което другия най-накрая отдели вниманието си от тях и изгледа русокосия злобно.

- Защо ме удари!?

- Защото ги зяпаше. Зяпай нещо друго.

- Добре, ще зяпам Юта. - Сиченг се нацупи и подпря брадичка на едната си ръка.

Погледа му бързо намери японеца, който тъкмо бе излязъл от басейна.

- Ох, каква гледка само. - Сиченг прехапа устна и поклати глава.

Капките вода се стичаха по добре оформеното тяло на Юта и Сиченг не можеше да спре да гледа, очите му обхождайки всяка част от него.

My boyfriend's little brother | Boyxboyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن