Тейонг и Джехьон се гледаха втренчено. На лицето на Тейонг бе застанала подла усмивка, сякаш така се опитваше да провокира Джехьон. Ръката му все още бе обвита около раменете на Дойонг, който ги наблюдаваше притеснено. Отново направи опит да се отдръпне от другия, но беше без резултат и Тейонг единствено затегна захвата си.
- Тейонг остави ме. - каза тихо Дойонг.
- Сигурен ли си?
- Сигурен е. - намеси се Джехьон. - Хайде, махай се от него.
- Не говоря с теб. - отвърна Тейонг засмивайки се.
- Дойонг ти каза да го оставиш.
- Престани да се бъркаш там където не ти е работа.
- Нека се успокоим. - обади се Тен, виждайки че нещата не отиват на добре.
- Да, Тейонг просто ме пусни. - Дойонг се опита да го изблъска и този път успя.
Преди обаче да е успял да стане, Тейонг хвана ръката му и го дръпна към себе си. Нямаше намерение да го нарани, но не бе осъзнал колко силно го държеше, докато другия не изпъшка от болка.
Именно това накара Джехьон абсолютно да побеснее. Той издърпа ръката на Тейонг от Дойонг, после хвана другия и го издърпа зад себе си.
- Ти какво не разбра от думите "остави ме"!? - почти извика Джехьон.
Тейонг се подсмихна виждайки реакцията му.
- Много се заинтересува от Дойонг изведнъж.
- Ти какво очакваш, да гледам как го тормозиш ли? - каза през зъби Джехьон.
- Да, разбира се. - Тейонг кимна и се изправи. - Ще се видим друг път.
Той се отдалечи насочвайки се към Джони и Юта, които се намираха край басейна.
- Какво му става на Тейонг? - намръщи се Тен. - До сега не е бил такъв.
- Не ми се говори за него. - Джехьон се обърна към Дойонг. - Ти добре ли си?
- Да, Тейонг нищо не направи, просто е досаден. - чернокосия се срамуваше да го погледне и държеше погледа си забит в пода.
- Много мило, че се застъпи за него, хьонг. - усмихна се Тен.
- Естествено, че ще го направя. - Джехьон се вгледа към Дойонг и се усмихна.
Чернокосият от своя страна се намръщи и седна обратно на мястото си.
- Дойонг, ще занесеш ли нещата ми в съблекалнята. Днес ще тръгвам по-рано, но трябва да кажа на треньора.
أنت تقرأ
My boyfriend's little brother | Boyxboy
أدب الهواةДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.