Тен се излежаваше в леглото, когато телефона му извибрира. Протегна се, за да го вземе от нощното шкафче. Отключи устройството и видя, че Сиченг му бе писал. Другия го питаше, защо не бе на училище.
Тен не бе успял да спи почти цялата вечер. Въртеше се и мислеше, за това как да разкаже на Джехьон за връзката си с Джони. Толкова се страхуваше от реакцията на брат си. Бе сигурен, че другия ще му е ядосан. Все пак постъпката му беше ужасна. Винаги е знаел, че това, което направи не бе правилно, но сега докато обмисляше всичко, докато се опитваше да сглоби това, което щеше да каже на Джехьон, сякаш му изглеждаше още по-ужасна постъпката му.
Беше отмъкнал гаджето на брат си. Брат му, който го обичаше и бе готов на всичко за него. Джехьон винаги се бе грижил за Тен. Още от малък го наблюдаваше, никой да не го закача в училище, никой да не се подиграва с него. Помагал му е да учи, докато бе по-малък, Джехьон дори е отменял плановете си да излиза с приятели, само защото по-малкото му братче искаше да прекара вечерта с него и да гледат анимации, които всъщност не бяха интересни на по-големия, но се съгласяваше, само и само Тен да бъде доволен.
Тен стисна очите си щом усети няколко сълзи да потекат. Бе ужасен брат. Бе постъпил подло. Джехьон бе толкова тъжен след раздялата с Джони, а той през цялото време не бе спрял да се вижда с него.
Чувстваше се ужасно. Страхуваше се, че Джехьон ще го намрази. Тази мисъл го побъркваше. Толкова много обичаше брат си, не искаше да го намрази. Но ако Джехьон решеше, че не иска да му проговори никога повече щеше да го разбере, защото го заслужаваше. Постъпката му бе наранила Джехьон, през цялото време имаше връзка с бившия на брат си зад гърба му.
Тен отговори на Сиченг, казвайки му, че се е успал и няма да идва на училище. Не се беше успал бе буден от доста време, но не смяташе да ходи на училище. Наближаваше девет сутринта и родителите му бяха тръгнали вече за работа, което означаваше, че с Джехьон бяха сами. Избърса сълзите си и стана от леглото. Преоблече се и излезе от стаята, после се насочи към кухнята. Брат му сигурно още спеше, за това Тен реши да закуси, докато го чакаше да стане и след това щеше да му разкаже.
Когато обаче влезе в кухнята видя Джехьон да стои пред котлона. Той погледна в страни щом чу отварянето на вратата и погледна към по-малкия.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.