Тен стенеше под него и това влудяваше и възбуждаше Джони толкова много. Той се забиваше в него като подивял докато Тен, едва ли не викаше името му, между стенания и пъшкания. Русокосия мяташе главата си настрани по възглавницата, докато пръстите му стискаха чарлафа постлан под него.
- Джони! - изстена той, извивайки гърба си.
Джони не можеше да отдели погледа си от него. Беше невероятен, толкова прекрасен.
Усещаше наближаващата се кулминация.
Тен започна да посреща тласъците му, русокосия забивайки се към него. Джони затегна захвата си около кръста му и забърза темпото гонейки наближаващия оргазъм.
В следващия момент отвори очи рязко.
Джони се огледа чувствайки се объркан от това къде се намира и какво ставаше. Видя, че Тен спеше спокойно на другата страна на леглото и прокара пръсти нервно през косата си.
Направо страхотно. Имаше мокър сън за Тен и то точно докато спеше до него. Надяваше се, че не бе издавал звуци или ако беше то дано поне по-малкия да не го беше чул.
Джони вдигна завивката си щом се размърда и усети болезнената си ерекция. Много добре започваше сутринта.
Поне се радваше, че Тен си спеше и така щеше лесно да се измъкне от стаята и да отиде да се погрижи за проблема си в банята.
Или може би нямаше да бъде чак толкова лесно, колкото му се искаше.
В следващия момент стаята се огласи от звъненето на телефон. Джони бързо се пресегна и взе устройството от нощното шкафче. Побърза да затвори, но все пак видя, че Тейонг го търсеше. Как пък бе решил точно сега да му звъни.
Джони остави телефона на мястото му въздъхвайки облекчено, че Тен не се бе събудил, но явно бе прекалено рано да се радва.
- Джони. - измрънка сънено Тен и се обърна към него, при което по-големия се завъртя на другата страна, за да бъде с гръб към русокосия.
Тен преметна ръка през кръста му и се сгуши в него, заравяйки лице с гърба му.
- Кой звънеше? - попита русокосия.
- Тейонг, но му затворих. После ще му звънна. Ти заспивай.
- Не ми се спи повече. Ще ме гушнеш ли?
Джони затвори очите си. Сега какво трябваше да направи!? Ако прегърнеше Тен той веднага щеше да усети проблема му. И после щеше да е неловко.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.