ЯнгЯнг прегръщаше Лукас през кръста, притискайки се към гърба му докато другия се опитваше да отключи входната врата.
- Янг, не трябваше да отсъстваш от училище. - каза той.
- Петък е, какво толкова. Щях да предложа да се излежаваме до обяд, но трябваше да се махнем преди баща ми да се прибере.
- Нищо, не е късно да се излежаваме.
- И без това ми се спи. - ЯнгЯнг облегна глава на гърба му и затвори очи. - Ти ще отключваш ли или ще продължаваме да висим тук?
- Ами ти като ме разсейваш. - Лукас вкара ключа и го завъртя.
Отвори вратата и пристъпи навътре, Янг влачейки се след него, не искайки да се отделя от по-големия. Лукас се засмя и се обърна към него. ЯнгЯнг облегна глава на гърдите му и се прозя.
- Спи ми се.
- Да вървим в спалнята.
Двамата влязоха в стаята, Янг все още не се бе отделил от по-големия. Лукас погледна към леглото и замръзна на място, изненадан от факта, че Шяоджун и Хендери още бяха там. Двете момчета спяха прегърнати, завивката обвита около тях.
- Мислех, че ще си тръгнат още вечерта. - каза той тихо.
ЯнгЯнг се намръщи и се отдръпна, поглеждайки на страни към тях.
- Хендери не е отишъл на училище? - ЯнгЯнг извади телефона от джоба си, за да погледне часа. - Минава десет. Той не би отсъствал.
- О, стига, може да са решили да не ходят.
- Хендери няма как да го направи, нали някой от учителите веднага ще звънне на родителите му, за да разберат защо отличника и отговорник на класа, отсъства.
- Тогава защо още са тук? Да не са се успали? Най-добре да ги събудим. - Лукас запристъпва към страната на Шяоджун.
Другия бе с гръб към него, ръцете му бяха обвити около Хендери. Лукас го потупа по рамото, щом това не даде резултат го хвана и го разтърси.
- Шяоджун, ставай.
Русокосия се отдели бавно от Хендери и разтвори очи.
- Мамка му заспали сме. - каза той сънено. - Колко е часа? Нали има време да закарам Хендери?
- Минава десет.
- Сутринта!? - очите на Шяоджун се разшириха.
ESTÁS LEYENDO
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanficДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.