Тен се събуди и се размърда, при което усети силните ръце около него да се затягат. Русокосия се усмихна сънено и погледна през рамо назад към все още спящия Джони.
Вчерашната вечер не бе минала изобщо зле. Ако бурите означаваха, че Тен щеше да прекарва цялата си вечер сгушен в Джони, то тогава май щеше накрая да няма нищо против тях.
При мисълта за снощната буря Тен насочи погледна си отсрещния прозорец.
Привиждаше ли му се или наистина бе спряло да вали?
Той скочи бързо от леглото, отскубвайки се от захвата на Джони, с което разбуди другия, и изтича до прозореца.
Наистина не валеше. Тен се усмихна, затича се към копчето за лампата и го натисна, с което стаята се освети.
- Има ток! - извика щастливо Тен и започна да включва и изключва лампата смеейки се доволно. - Ще мога да си заредя телефона!
Джони се усмихна и се изправи в седнало положение.
- Къде ти е зарядното? - попита Тен.
- В шкафа на бюрото.
Тен отиде и извади зарядното после веднага включи телефона си.
- Няма ли да дойдеш обратно в леглото? - подкани го Джони.
Тен остави телефона си да се зарежда и изтича обратно в леглото. Само миг по-късно Тен си спомни, че брат му си мислеше, че бе останал при Сиченг. Ами ако Джехьон реши да отиде от там и да го вземе?
- Колко е часа!? - Тен се пресегна към телефона на Джони, който се намираше на нощното шкафче. - Наближава десет. Трябва да тръгвам.
- Но защо!? - изхленчи Джони щом другия се отдръпна и стана.
- Джехьон мисли, че съм при Сиченг, нали се сещаш?
- И?
- И като загрижения брат, който е, може да реши да ме вземе, за да не си ходя до вкъщи пеша.
- Ъгх, не е честно. - нацупи се Джони.
Тен се облече набързо. Изчака десетина минути, колкото телефона му да се зареди малко преди да тръгне. Докато го изпращаше до вратата Джони не спираше на се мръщи и недоволства, въпреки че знаеше, че нещата не зависеха от Тен.
- Чао.
- Чао Тени. - Джони постави целувка върху устните му и го прегърна.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.