- Някой ще ми отвори ли монстъра? - изхленчи Сиченг и остави кенчето на чина си.
Дойонг извъртя очи и го взе, отвори го и му го върна.
- Благодаря ти, Дойонги. - каза доволно Сиченг.
- Не ме наричай така. - измърмори чернокосия и продължи да се мръщи.
- Ти сигурен ли си, че всичко е наред? - Тен го погледна скептично.
- Защо да не е? - Дойонг дори не го погледна, вниманието му бе насочено към телефона.
Какво изобщо трябваше да му каже. Че брат му го е целунал и сега се чувства странно и е изключително объркан.
- Както и да е. - Тен се изправи. - Да вървим.
- Къде? - Дойонг най-накрая вдигна поглед от телефона си.
- На тренировките по плуване. - Тен се усмихна широко. - За подкрепа на Джони.
- Да бе, просто за да го зяпаш. - подигра го Дойонг. - И без това не можеш наистина да го подкрепяш, защото Джехьон ще е там.
Очите на чернокосия се разшириха. Джехьон щеше да е там! Нямаше начин да отиде, планираше да го избягва възможно най-дълго.
- Не мога да го обвиня. - засмя се Сиченг. - Аз също ходя, за да зяпам Юта.
- Ти зяпаш всяко едно момче от отбора не само Юта. - Дойонг извъртя очи.
- Така е. Но без Джони. - защити се Сиченг. - Бъди спокоен Тен, него не го зяпам.
- Да тръгваме. - въздъхна русокосия.
- Вие вървете, аз ще остана за математиката. - каза Дойонг.
- Я стига глупости! - намръщи се Тен. - И ти идваш.
- Сиченг ще е с теб.
- Сиченг само ще зяпа и ще дрънка глупости, трябва да дойдеш. - изхленчи Тен.
- Хубаво е да знам, че ме цениш като приятел. - Сиченг му хвърли злобен поглед. - Но наистина, ела с нас.
- Не.
- Но Дойонг...
- Не.
- Значи предпочиташ да останеш за математика вместо да дойдеш? - Тен кръстоса ръце.
- Да.
- Лъже. - Тен кимна към Сиченг. - Хайде давай да го водим.
Двете момчета застанаха от двете страни на чернокосия и хванаха ръцете му.
- Хей, оставете ме! - извика Дойонг.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.