46.Fejezet

1.2K 62 11
                                    

Március 23, szerda

Az ideje volna beszélnünk Lacival térből végül nem lett semmi, mivel Laci az utolsó óráról haza ment. Barbi szomorúan ült a helyén és mikor csengettek akkor sem mozdult.

- El vigyünk Nádival? - fordultam vissza az ajtóban.

- Nem köszi - nézett fel rám.

- És mond csak hétvégén egy csajos napban benne lennél? - kérdeztem.

- Nem is tudom - húzta el a száját.

- Figyelj Barbi, ha nem akarsz beszélni a múltkoriról akkor megértem, én sem akarnék. Viszont hiányzol nekem, mint barátnő és mivel én is a barátnőd vagyok így nem hagyhatóm, hogy szomorkodj. Kérlek - néztem rá kiskutya szemekkel.

- Biztosan egy depis lánnyal akarod tölteni a hétvégéd? - mutatott magán végig.

- Ha az a depis lány a legjobb barátnőm, akkor igen - bólintottam mosolyogva.

- Akkor pénteken este átmegyek - biccentett.

- És biztos ne vigyünk el?

- Addig kérdezed amíg igent nem mondok, igaz? - mosolyodott el ő is egy percre.

- Ismersz.

- Mennyünk - biccentett.

Kedden nem történt sok minden, Laci nem volt a helyen sem. Reni Leventét fotózta Dave segítségével, Viktor meg Nádi közösen próbáltak valamit ötleni Laci ügyében, a tizenegyedikes a-sok pedig messziről kerültek minket. Egyedül Levente - aki amúgy tizenkettedikes, de Marciékkal legjobb hever - , Marci meg Gergő köszöntek akik továbbra is normálisan viselkedtek velünk.

Mindezek közben Roli meg Márk az udvaron gyakoroltak, így szerencsésen betörtek egy ablakot is. Az a-sok termékhez tartozott :). Persze rögtön eltüntek a helyszínről, Máday meg egész nap őket próbálta elkapni. Meg sem lepődtem amikor a raktár előtt mentem el és egy kukucskáló srác dugta ki a fejét az ajtón.

- Pszt, Réka Máday? - kérdezte suttogva Márk.

- A tesi termet kutatja át - informáltam őt, mivel Rolival külön váltak és Roli jelenleg Cortezék termében csövezik a szekrényben. - Ezek után nyugodtan oda mehetsz és akkor egész nap sunyulhatsz majd ott szünetekben - vigyorogtam.

- Kösz - bólintott hálásan.

Márkék ugyan szünetekben megúszták az egészet, de utolsó óráról amikor kicsengettek Máday ijesztő arccal lépett be a terembe. A hideg futott végig a hátamon és kikerekedet szemekkel néztem a lapuló fiúkra.

- Jól mulatattok bújocskázás közben? - kérdezte kidagadt érrel a homlokán.

- Hát biztosan jobban, mint most - valtotta be Roli.

- Biztos lehetsz abban Illés - bólintott idegbetegen Máday. - Ez az osztály valami katasztrófa. - jelentette ki végig nézve rajtunk.

- Verekedés - nézet Laci padjára. - Fegyelmi, az iskola tévék illegális használata - nézet rám, majd Nádira. - A kémia terem folyamatos használata a tanárnő kérése ellenében! Folyamatos kigáncsolások, vízi bombák, vízi pisztoly, hó felhordása a termekbe, festékes lufik, folyamatos beszólások... - nézet farkas szemet Ákos és Barni verhetetlen duójával, majd automatikusan Doriánra. - Illetlen iskolai viselet, órai passzív magaviselet. - Kihívó ruházat! - mondta undokul Barbira nézve, bár az csak egyszeri alkalom volt. - Elektronikai kütyük használata órákon, szüneteken és úgy umbloc - sóhajtott fel Vivienhez érve, majd  végül a két foci bajnokra tévedt a tekintete. - Tovább nem is sorolom - adta fel az egészet. Viktor egyedüli fiuként nem volt felsorolva, míg vele egyidőben még csak Bogi nem tartozott hozzánk "rossz fiúkhoz" :).

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Where stories live. Discover now