Január 22, péntek
Osztályfőnökin végig hallgatuk a panasz áradatott ami ránk jött, majd még Kardos kiborulását is. De óra végére eléggé jó hangulat lett és még a tanár úr is elnevette magát. Igen a rettegett Kardos nevetett, és nem ez volt az első eset. Eléggé talpra esett osztályunk van és ezt Kardosnak is tetszik. Nekünk megmutatja azt az arcát amit másoknak nem, és emiatt a szemünkben nem csökken a tekintélye, hanem nő.
Igazából az egész osztály kedveli a magyar tanárt, bár ezt sose hireszteljük - sőt mindig úgy csinálunk, mintha abszolút rosszul lennénk, hogy az ofőnk -, sem azt hogy Kardos valójában milyen jó fej. Inkább hagyjuk, hogy a többiek higyjék csak azt, hogy sose nevett és nincsen humora. Mi tudjuk az igazságot és ez elég nekünk.
Nagyszünetben kihírdeték, hogy Star Wars farsang lesz. Igazából nekem ez jobban tetszett mint a reneszánsz de ezt nem hireszteletem, mivel Bogi és Kinga így is tombolt. Nádnak elmondtam, hogy igazából tetszik és már van is tervem, hogy minek öltözek. Igazából nem akartam, hogy ráerősködjem, hogy öltözünk össze, de mikor haza felé megemlítette rögtön lecsaptam a lehetőségre.
Otthon elmeséltem anyunak, hogy mi is volt a héten összeségében, majd megkérdezem, hogy a hétvégén átmeheteke Barbiékni a garázsba. Anyu rábolintott majd arra is, hogy a szombaton Nádival menjek moziba. Na nem Cortezékkel megyünk és ezt a fiúkkal is közöltem, hogy én Vikivel egy moziba nem megyek. A fiúk röhögve fogadták a hírt majd legyintve mondták, hogy majd legközelebb. Aha, vagy soha. A fiúkkal elmentem volna - természetesen Nádival együtt - de úgy, hogy Viki is ott lesz, már nem annyira szimpi az egész.
Reni apuval kiegészülve Star Wars maratont tartanak. Apu totál rákatant a témára, szerintem rólam sem szállt volna le, ha nem mondom, hogy már tudom kinek öltözök.
Január 24, hétfő
Reggel mikor beléptem a suliba megkérdőjeleztem azt, hogy jó helyen járok. De mikor Nádi mondta, hogy nem tévedhetünk el mindketten és, hogy Mádayból sem lehet kettő, akkor eszméltem rá, hogy tényleg ez a Szent Johanna és, hogy nem egy óvodába keveredtem.
Mindenki rá volt kattanva a Star Wars témára, egy csomó köpenyes ember ment el mellettünk. Magyar után siettünk az öltözőbe, ahol ismét találkoztam az a-sokal. Őszintén sose figyeltem meg őket, de a neveiket tudtam. Petra a magas szőke hajú lány, Móni egy punk utánzatú csaj, Anna a mindig csendes sarokban ülő lány és legvégül pedig Zsanett az alacsony csajbaki mindenkit kibeszél. Mikor be értünk az a-sok már javában öltözködtek és közben pedig szokás szerint a fiúkat beszélték ki. Zsanett mindenképp elakarta hívni Rolit a bálba.
-Ne is álmodóz - szólt bele rögtön Bogi.
-Na és miért nem? - dobta hátra a fekete derékig érő haját.
-Mert barátnője van és mert már elhajtott egy pár csajt - vette oda simán Bogi, miközben a cipőjét fűzte be.
-Egyszer már igent mondott - mondta sértődötten.
-Még kilencedikben - vágta rá Vivien. - Azóta barátnője van, aki ráadásul szép is.
-Persze ezt mondod te, mikor azt se tudod mi a szép és mi a csúnya. Néz már magadra. Nem is értem mit esz rajtad Márk, nyilván valóan jobbat érdemel, mint te - hisztizet Zsanett.
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi |Rentai Réka|
FanfictionRentai Réka vagyok, ismerős név ugye? Igen, Reni testvére vagyok. Most költözöm fel Budára, eddig Pesten éltem és bentlakásos suliba jártam, de tavaly áprilisban történt egy kisebb incidens, mikor is rájöttem, hogy milyen ember is voltam addig. Most...