Szeptember 22-28
Kedden mikor elkészültem gondoltam, hogy öntök egy kis lelket Renibe aki ma szörnyen nézet ki. Sikertelen volt. Mikor kiléptem a kapun Ricsi már ott volt, ezt is fel vettem, mivel a reggeleket felveszem hátha lesz valami használható. Na jó igazából 24 órából 21-ben mindig kamerázok és már a szomszédok idegeire mentem, de nem zavar.
- Szia - köszönt vidáman, majd mikor látta, hogy nincsen épp olyan jó kedvem elkomolyodott.
- Összetört, zokogott, én ezt nem bocsátom meg Corteznek. Ő a húgom, nem tehetem meg velem, hogy ezek után jó pofizok vele - magyaráztam miközben elindultunk.
- Ennyire szörnyű lenne a dolog? - kérdezte, mire csak bólintottam és a kamerába vissza kerestem a felvételt.
Ricsi némán elvette a kamerát majd a képernyőre meredt. Mikor halottam Reni sírását, dühös lettem, nem teheti az a barom ezt a húgommal. A francba Cortezzel és Vikivel, tűnjenek el a földszínéről.
- Ez durva - nyújtotta vissza a kamerát.
- Nem, ez nem durva, az durva, hogy még otthon is sírt, sőt szerintem az éjjel is ez volt az elfoglaltsága. Na az durva. Ha pedig ma meglátod akkor majd mondhatott, hogy "durva" .
- utánoztam őt egy kicsit ingerültben.- Tanácsolom, hogy ma ne gyere oda hozzánk mert nincsen kedvem lefogni téged mikor Cortezt akarod kinyírni - mondta és komolyan gondolta.
- Mi lesz még itt? - kérdeztem, de csak költői kérdésnek szántam.
- Réka - szólított meg egy hang.
- Szia - köszöntem.
- Sziasztok - köszönt majd fejével az iskola ajtóra biccentett.
- Mikor értünk ide? - kérdeztem, mire a fiúk összenéztek és gondolom megbeszélték, hogy nem vagyok normális. Mindegy ennyi még belefér.
- Sziasztok - sziszegtem a fogaim között, mikor Cortezék mellet mentünk el, majd avval el is jöttünk onnan Nándorral.
- Reni, hogy van? - érdeklődött.
- Hát, elég rossz állapotba van - mondtam mire csak bólintott.
- Milyen óránk lesz? - váltott témát eléggé hülyén.
- Francia - válaszoltam.
- Akkor menjünk - indult el a terem felé.
A mai napot Nádival töltöttem, ismét, szünetekben vele voltam és videóztunk. Barbival mostanában elég keveset vagyok de ez csak azért van, mert Barbi elég sok idejét tölti Lacival. Nádi mikor első szünetbe meglátta Renit eléggé elszörnyülködött és megjegyezte, hogy Cortez egy barom. Ezután pedig végig jó kedvre próbált deríteni amiért örök hála neki.
Föci után Márk és Vivien újabb vitáját hallgathattuk meg, mindenki örömére. Komolyan kezd a mindennapjaink egyik pontja lenni, ha ők nem vitatkoznak akkor valami baj történt.
- Barom! - ordította Vivien.
- Kösz, ezt bóknak veszem - szólalt fel Márk.
- Nem sérti az egoddat? Ja várj, akkora van, hogy egy ennyitől még csak meg sem reped! - nézet rá lesajnálóan Vivien.
- Ez majdnem egy oltás volt, majdnem - mondta gúnyosan Márk.
- Miért, a hisztis olyan jó oltás? - vonta fel a szemöldökét.
- Nem, de igaz - mosolyodott el Márk.
- Ahogyan az is, hogy egy igazi bunkó vagy - legyintett Vivien.
VOUS LISEZ
Szent Johanna Gimi |Rentai Réka|
FanfictionRentai Réka vagyok, ismerős név ugye? Igen, Reni testvére vagyok. Most költözöm fel Budára, eddig Pesten éltem és bentlakásos suliba jártam, de tavaly áprilisban történt egy kisebb incidens, mikor is rájöttem, hogy milyen ember is voltam addig. Most...