10.Fejezet

2.1K 76 13
                                    


Helloka, na szóval az van, hogy ha netalán valaki kommentelt és én nem válaszoltam akkor az azért volt mert kicsit elvoltam havazva, viszont mostantól már annyi időm van, mint a tenger. Sooo, teljes erőbedobással jönnek a részek. Ha pedig még valaki nem látta volna az egyetlen kommentem, akkor annak is elhíresztelem, hogy a részek egy darabig megvannak írva, csak kicsit javítgattok, meg egy másik hasonló könyvőn is dolgozom. Na de akkor jó olvasást! Amúgy ha eltekersz sem baj, mert én sem szoktam elolvasni az ilyen dolgokat😅.

Xoxo T.


Október 3,Szombat

Reggel korán keltem, majd megreggeliztetem. Anyu ma is be kellett menjen szóval egyedül tébláboltam még egy darabig fel-alá, majd megjelent apu is aki később kell bemenjen így volt felesleges ideje amit rám tudott pazarolni.

- Na és Nándor mikor jön ma érted? - kérdezte apu nem túl barátságosan.

Na igen a tegnap este elkéreztem anyutól aki tökre oda volt, hogy "a kis barátommal meg a húgával" mozizok. Apu már kevésbé és ezt nem volt rest folyamatosan hangosan híresztelni. 

- Négyre - mondtam, majd eldobtam a pudingos dobozom. Reggeli után nem meglepően még éhes voltam szóval a hűtőben lévő pudingból (bolti) loptam egyet.

- Van még a pudingból? - érdeklődött felcsillanó szemekkel, mire aprót bólintottam és fejem a hűtőszekrény felé billentettem.

- Én megyek is - intettem, majd még mielőtt mélyebben is belemélyedt volna a témába kedves édesapám inkább felmentem a szobámba.

Háromkor aztán úgy voltam vele, hogy azért ideje volna elkezdeni készülődni. Először is letusoltam gyorsan, majd a hajamat is megmostam. Megszárítottam - ami egy külön leírást is megérne, de már most fáj a kezem, szóval mindent röviden és tömören - majd elkezdtem megcsinálni a sminkem, egy kis alapozó, szempillaspirál meg tettem egy kis szájfényt a szájamra. A hajamat kivasaltam majd hagytam hogy a vállamra omoljon. Aztán kiválasztottam a ruhámat. Nem hazudtoltam meg magam egy fekete ejtett vállú hosszú ujjút vettem fel, egy bordó szoknyával. Erre pedig rávettem a fehér bőrdzsekimet és felhúztam a bordó magassarkú bakancsomat. Mikor kész lettem még kikértem Reniék véleményét. Reniék alatt meg nyilván Renit értettem, meg az éppen nálunk dekkoló Virágot.

- Nagyon menő - mondta Reni.

- Ja, nagyon csini vagy. Honnan vannak ezek a cuccaid? - kérdezte Virág.

- Még Pesten imádtam plazázni - köszörültem meg a torkom. Nem, mintha most nem imádnék, de ez egy külön téma... 

- Egyszer el megyünk együtt? - csillant fel a szeme, mire egy kicsit meghökkentem, de azonnal elmosolyodtam az aranyosságán. Virág valamiért olyan pozitív kisugárzással rendelkezett, ami akaratlanul is megfogott.

- Persze - bólintottam majd felkaptam a szintén bordó kis táskám. Már nem azért de miért is lenne nekem más színű?

Mikor kiléptem a kapun, egy fekete autó kanyarodott le, majd az egyik ajtója kinyílt és Nádival találtam magam szembe. Ma is nagyon jól nézet ki, fekete farmerdzseki, fehér póló és egy kék szaggatott farmer. Mosolya ragyogott ahogyan a nap sugarai rávetültek, kék szemei pedig ma valamiért még csillogóbbak voltak, mint az elmúlt időszakban bármikor. Beültem, a kocsiba majd köszöntem.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Where stories live. Discover now