Szeptember 2
Reggel kicsit korábban keltem majd miután fogat mostam és a hajamat is megcsináltam, végre rátértem a ruhára, nos ma egy fehér farmer nadrág és piros rövid ujjú pólóra eset a választás. Hát igen, a kedvenc színeim kétségtelenül a piros vagy épp a bordó. Anyu már nem volt itthon, apu pedig Renire várt így egyedül indultam el le a dombon.
- Hé Ré! - köszönt valaki mire hátra fordultam.
- Szia! - köszöntem a rasztának.
- Hova mész? - Elkerekedett szemmel néztem rá, komolyan meg egy ilyen hülye (jó értelemben).
- Ööö az iskolába - válaszoltam furán nézve rá.
- Ja, tényleg', - nevette el magát - akkor veled tartók.
- Oké - vontam meg a vállam és elindultunk, így már ketten baktatunk lefelé.
- Ren? - kérdezte.
- Még készülődik - vallottam be.
- Netán valakinek tetszeni akar - nevette el magát, mikor látta, hogy én nem nevetek vele együtt, elkomolyodott -Ne mond, hogy szereti Neményit? - kérdezte mire megráztam a fejem.
- Sokkal inkább az amcsi fiút - csúszott ki a számon.
Akkora szám van esküszöm, arg kimosom szappannal.
- Most csak szívatsz? - kételkedett.
- Igen - vágtam rá. - Csak egy rossz poén volt. - Ricsi még mindig kételkedve nézet rám majd a fejére csapot.
- Ren tényleg szereti C-t. - esett le neki.
- Mi? Neeem.
- Mi a fene?Mióta? - kérdezgetett.
- Ricsi ez nagyon fontos, ez csak a Renire és Cortezre tartozik. Nem szólhatunk bele hagyjuk, hogy maguktól jöjjenek rá - néztem mélyen a szemébe és annyira komoly arcot vágtam, mint amilyent még maga Máday sem tud. Hah, ezt magának Máday, nyertem maga ellen. Mondjuk, ha Kardos meghallaná ezt a hasonlatot, vajon kivágna az órájáról vagy csak egész életre megutálna? Hm, jó kérdés.
- Te is észre vetted, hogy Cortez nagyon figyeli Rent igaz? - kérdezte, mire bólintottam - Hogy ilyen vak Ren? - kérdezte. Na Ricsi, szerintem ez inkább úgy volna helyes, hogy hogy ilyen vak Cortez. De ahogy mondják ízlések és pofonok.
- Nem tudom -ráztam a fejem.
- Be igazolódott végre - sóhajtott.
- Mi? - kérdeztem értetlenül pislogva.
Ricsivel beszélgetni igazi élmény, vagy nem értem, vagy olyanról beszél ami nem érdekel. Hmm, ez jó barátság aj ígérkezik.
- Hogy mind a kettő szerencsétlen - jelentette ki és úgy láttam, hogy folytatni fogja. - Ezalatt az év alatt Corteztől mást sem halottam csak, hogy Reni így Reni úgy. "Sosem fog figyelni rám", "reménytelen ez az egész", "én befejeztem, ha akar legyen barát bárkivel vagy akár jöjjön össze Neményivel, engem nem érdekel" - utánozta Cortezt. Akaratlanul is elmosolyodtam, ahogy elképzeltem Cortezt ahogy így rimánkodik. Egyszer megnézném őt ilyenkor.
ČTEŠ
Szent Johanna Gimi |Rentai Réka|
FanfikceRentai Réka vagyok, ismerős név ugye? Igen, Reni testvére vagyok. Most költözöm fel Budára, eddig Pesten éltem és bentlakásos suliba jártam, de tavaly áprilisban történt egy kisebb incidens, mikor is rájöttem, hogy milyen ember is voltam addig. Most...