Október 7,szerda
A tegnap mind a tizenkettőt eltaláltuk, illetve nem biztos de meg voltak a tippjeink, azon kívül még öt srácnak mondtam nemet, kezdek hobbit üzni ebből. Ne értsetek félre de mind az ötett simán látásból ismertem, és nem akarok olyan sráccal menni akivel nincs legalább egy közös témánk. Aztán végül Barbi nem jött át mert más dolga volt, de ma átjönn. Hiábba ma mikor az árkádok alatt beszéltünk oda jött egy tizenkettedikes srácv(ma ő a negyedik).
- Szia Réka beszélhetnénk? - kérte mire fáradtan bólintottam.
Odébb sétáltunk és a srác megkérdezte, hogy mennék-e vele a bulira.
- Sajnálom de már elígérkeztem - csóváltam a fejem, hah jó vicc.
- Talán majd legközelebb - mondta bizakodva.
- Igen, legközelebb - mosolyogtam majd vissza sétáltam a többiekhez.
- Hú Ré, hányadik a héten? - röhögött Ricsi.
- Tizenkettedik, és eddig mindegyik felkérésre nemet mondott - nézet fel Dave a telefonjából.
- Talán egy személyre vársz, hogy el hívjon? - röhögött tovább Ricsi.
- Tudod az igazságot, szóval fogd be - néztem rá dühösen.
- Ugyan csak szívatunk - ölelte át a vállam.
- Te, Reni kivel megy? - kérdezte Zsolti.
- Nem tudom, de gyanítom, hogy Arnolddal - mondtam és a pad felé néztem. - Mostanában nagyon sokat lógnak együtt. Cortez kezdett ideges lenni, én pedig ez siker élménynek éltem, csak ezért mondtam.
- Hogy érted? - nézet rám Laci.
- Hát, sokat vannak együtt - vontam vállat.
- Azt látom, mindig együtt lógnak a szünetekben is - bólogatott Vik.
- Biztos összejönnek - helyeselt Nádi és ez volt amikor Corteznek elege lett. Idegbetegen sétált el.
- Ennek még mi baja? - nézet utána Viktor.
- Á, csak utálja Arnoldot - mondtam, majd Ricsivel egyszerre sétáltunk utána.
- Akarattal csinálod, igaz? - kérdezte Ricsi én meg a napszemüvegem mögül néztem rá.
- Igen - vágtam rá.
- Nagyon jól megy - bólintott elismerően. - Nem hívott még el?
- Nem - sóhajtottam. - Hétfő óta a beszélgetésünk minimálisra csökkent.
- Csak zavarja, hogy ennyi fiú hívott meg - csóválta a fejét Ricsi.
- Mindenkinek nemet mondtam, a végén pedig egyedül megyek el a buliba - nevettem el magam kínomban.
- Akkor ketten vagyunk - nevetett ő is.
- Nem hívod el? - kérdeztem.
- Á, minden idejét avval a pojácával tölti, biztosan elhívta már - rázta a fejét csalódottan.
-Lehet, hát szerencsétlenek vagyunk - mondtam mire elnevettük magunkat.
- Biztosan összejönnek - ismételte Cortez Nádi mondatát.
- Össze hát - vágtam rá, mire idegbetegen nézet rám.
- Ezt nem hiszem el, hát már te is ellenem vagy - csóválta a fejét.
- Nem vagyok ellened, én csak cukkollak.
- De a többiek szerint is összejönnek.
- Cortez neked barátnőd van, ha Reni szeretet volna akkor sem állna közétek. Nem várhatód el, hogy egész életében rád várjon. Viszont megnyugtatlak, mert Arnolddal még mindig csak barátként tekint.
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi |Rentai Réka|
FanfictionRentai Réka vagyok, ismerős név ugye? Igen, Reni testvére vagyok. Most költözöm fel Budára, eddig Pesten éltem és bentlakásos suliba jártam, de tavaly áprilisban történt egy kisebb incidens, mikor is rájöttem, hogy milyen ember is voltam addig. Most...