33.Fejezet

1.8K 75 12
                                    

Február 9, kedd

-Semmi kedvem sincs ma suliba menni. Komolyan, ma egész végig Viktoron fogok lógni, hátha én is elkapom - panaszoltam Nádinak.

-Na - mondta majd szorított egyet a kezemen.

-Nem úgy értettem - szóltam közbe.

-Kit vesznek úgy körül a lányok? - ráncolta össze a szemöldökét Nádi, mikor megpillantottunk egy helyen egy csomó lányt.

-Azt hiszem ez nem kérdés.

-Hát, azt hiszem Davenek sem ez lesz a legjobb hete - jegyezte meg Nádi.

-Olivér, a neve Olivér! És ha tudni akarod, nem fog eljönni, mert edzése van. Éppen ezért természetesen én sem veszek részt a Valentin bulin. Hogyan is hívhatnék el mást, amikor ő a barátom! - kiabált Kinga.

-Itt meg mi van? - suttogtam Ricsinek.

-A ló tombol - legyintett Zsolti.

-Ki az a ló? - lökött oldalba Nádi.

-Kinga - legyintettem.

-Na és ti? - nézet Renire és Virágra, akik mivel épp, hogy szinglik, illetve Reni az, Virág és Ricsi meg titokban tartsa a kapcsolatát, így lehajtott fejjel figyelték a fekete aszfaltot. Kinga pedig tudta, hogy valami kínos lehet nekik, ha ezt teszik, így természetesen rá kérdezett.

-Senki - rázta meg a fejét Reni.

-Neményi? - kérdezte Kinga.

-Nem lesz itt - legyintett Reni.

A választ meghalva Corteznek virult a feje. Virulhatott is, csak annyi a bökkenő, hogy így inkább otthon maradnak Virággal és csöpögős filmeket néznek.

-Szerintem Ákos simán meghívna - szólt közbe Nádi.

-De már elígérkezett - közöltem egy kis éllel a hangomon, hogy Nádi fogja fel, hogy mit is mondott.

-Te Nádi, most komolyan összeakarod hozni Rent, a kémikus sráccal? - ráncolta a homlokát Ricsi.

-Csak szeretné - vágtam rá.

-Nincs semmi baj Ákossal - szólt közbe Nádi.

-Nem nincsen semmi baj vele. A mondat úgy pontos, hogy csak a baj van vele - És evvel le is zártam a vitát.

-Na és te? - fordult Kinga Virág felé.

-Nem tudok senkit elhívni - közölte Virág szomorúan. Na igen, Ricsi zenészként vesz részt a bulin, így pedig, hogy ők járnak minden más ki is van lőve.

-Ugyan, biztos van valami kifestett emó fiú, aki szívesen eljönne veled - gúnyolódott Kinga.

-Szerintem sokkal inkább Reni esete a kifestett emós fiú - közölte Cortez. Ricsitől és tőlem olyan pillantásokat kapott, hogy csoda, hogy nem nyúlt ki tőle.

-Egy olyan fiú, akinek barátnője van, az miért foglalkozik evvel? - kérdeztem rögtön vissza. Igaz, hogy olyan halkan, hogy csak a mellettem álló Zsolti és Nádi hallotta, de ők rögtön elröhögték magukat ezen.

-Mi? - kérdezte vissza Reni is értetlenül.

Cortez tovább nyomkodta a zenelejátszóját, azt játszva, hogy nem hallotta a kérdést, Zsoltiék meg röhögték egy sört ezen. Reni karon ragadta Virágot, majd őket követő Kingával bevonultak.

-Mondhatok pár mondatot? - kérdeztem barátságos hangon.

-Corteznek annyi - közölte egyszerűen Zsolti.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Where stories live. Discover now