Szeptember 21
Ez a nap szőrnyű nap volt, Reninek legalábbis igen. Nekem infó órára kellet készítenünk egy kis filmet, így ezen a héten a mi osztályunk kamerával járkált és felvette az egész hetét, mától kezdődött szóval nagyon izgatott voltam. Reggel felvettem a készülődésemből pár percet majd elindultam a suliba. Az iskola előtt Cortez, Ricsi és Zsolti volt.
- Na ha megjön kezdetét veszi a terv - magyarázott Zsolti majd amikor oda értem elhallgatott.
- Ha "a tegyük féltékenyé" tervről van szó, nyugodtan folytasd én ebbe nem szólok bele. Illetve egy tanács egy lánytól, ez egy rossz ötlet! - mondtam egyenesen Corteznek címezve.
- Nehogy azt higgyétek, hogy a húgomat védem, mert ha boldog vagy Vikivel akkor legyél, nekem még így is a barátom vagy és nem leszek emiatt ellenséges veled, se mással, csak azt mondom, hogy rossz ötlet. - mondtam majd ismét megszólaltam. - Ja és ezt kivágom - mutattam a kamerára.
- Ki tudod-e egyáltalán vágni? -kérdezte Zsolti röhögve.
- Persze.
- Akkor jó - legyintett Ricsi.
- Réka jössz? - kiabálta Nádi.
- Igen, csak egy perc - néztem hátra a mosolygó Nádira, majd vissza fordultam a fiúkhoz. - Akkor sziasztok.
Cortez még mindig engem vizslatott, de nem tudtam semmit leolvasni róla.
- Nádi, itt maradsz velem egy kicsit? -kérdeztem mikor oda értem.
- Persze, miért? - kérdezte.
- Ennek itt nagyon rossz vége lesz és én felakarom venni - magyaráztam, de értetlenül nézet rám.
- Minek? - kérdezett vissza.
- Hosszú.
- Van most időnk - vágta rá.
- Reni szereti Cortezt, és Cortez is szereti Renit, csakhogy egyik sem tudja, hogy a másik mit érez iránta. Corteznek pedig lett egy barátnője csak azért, hogy elfelejtse, dühből. Reni pedig ezt még nem tudja, és nem tudom mikor fog összezuhanni - hadartam el.
- Ez túl sok infó egyszerre - rázta a fejét mire elnevettem magam.
- Tudom, bonyolult, de majd részletesebben is elmesélek mindent, de most megjött Reni és Virág - kezdtem el vetetni.
Reni köszönt, Ricsi vissza köszönt de már el is fordult és Vikiről magyarázott, Virág érdeklődött Ricsi félvállról véve felelt. Aztán megjön Dave és ő is Vikiről kezd el beszélni, Virág oda fordul Renihez és megkérdi hogy bemennek-e de Reni oda szól Corteznek, hogy beszélniük kéne. Ekkor közelebb sétálnak hozzánk de Cortez nem nagyon figyel Renire, mármint úgy tesz. Totál bunkó egy srác, de miért csak Renivel. Aztán megszólalt Cortez telefonja. Reni pedig mellettünk sétált be totál összezuhanva és szomorúan.
- Hülye Cortez - morgolódtam.
- Ez aztán nem volt semmi - nézet rám Nádi.
- Nem hát, gyere mennyünk mert első óra angol és ma te vagy soron a felelésnél - mondtam neki, mire csak vállat vont.
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi |Rentai Réka|
FanfictionRentai Réka vagyok, ismerős név ugye? Igen, Reni testvére vagyok. Most költözöm fel Budára, eddig Pesten éltem és bentlakásos suliba jártam, de tavaly áprilisban történt egy kisebb incidens, mikor is rájöttem, hogy milyen ember is voltam addig. Most...