51.Fejezet

1.1K 61 8
                                    

Április 12, hétfő

Nem mondom nem volt egy kellemes dolog ma felkeni hétkor, mikor a szünetben mindig, legalábbis legtöbbször megvártam a délet is. Az is igaz, hogy a túsolásom egy kicsit elhúzodott, így késve ültem be Nádi mellé, aki szórakozottan figyelte a bénázásom.

- Nyugi még van idő - mosolygott rám féloldalasan és áthajolva egy rövid csókkal örvendeztet meg. - Minden oké volt a tegnap?

- Aha - vontam meg a vállam. - Szétuntam magam oszt' ennyi, ráadásul a pogácsa sem volt valami jó - húztam el a számat a tegnapi családi társasra megemlékezve, amit anyu erőltett ránk és igazából ő és Reni élvezték az egészet. Mi apuval inkább kulturáltan untok végig az egészet és míg anyuék nem figyeltek egymással jelekkel beszélgettünk, hogy mennyire meguntuk az egészet.

- Akkor csak a szokásos? - kérdezte lekanyarodva az egyik utcán.

- Igen, nagyjából - vontam meg a vállam. - Holnap Dominik jön Budára, és szeretnék vele találkozni. Jösz velem?

- Nem igazán zavarnék be, már rég találkoztatok menj csak - bólintott.

- Oké - vontam meg ismét a vállamat. - De nekem nehogy egésznap ilyen pofákat vágj!

- Milyen pofákat? - kérdezte, mint aki nem tudja miről beszélek.

- Ilyeneket - mutattam rá.

- Én nem vágok pofákat - állította le a motort.

- Nem, én sem vagyok vak - ráztam meg a fejem és a táskámat a hátamra véve kiszálltam a kocsiból.

- Akkor sem vágok pofákat - zárta le az autót és mellém lépve elindultunk a suli előtt álló társasághoz, ahol akkor csak Viktor tartozkodott Cortezékkel.

- Ugye hogy pofákat vág? - mutattam az arcára Cortezt kérdezve, aki elröhögte magát.

- Hát haver, tényleg pofákat vágsz - rázta meg a fejét.

- Mondtam - tettem karba a kezemet.

- Tetszetős a moci - néztem Ricsire aki a robogojának támaszkodott. Én már személyszerint láttam, mivel elküdte nekem képen de előbben valahogyan szebb volt.

- Viszel egy kört suli után? - nyávogta Edina, aki természetesen jelen volt. Ahol három embernél több ácsorog és néz valamit, ő ott megjelenik.

- Persze hogy nem - felelte egyszerűen Ricsi, mire mindenkiből kitört a röhögés.

Ricsi vigyorogva odakacsintott Virág felé, aki zavartan mosolygott. A jelen lévő lányok elszontyolodva figyelték a jelenetet. Nos, igen. Azok, akik Ricsi és Virág kapcsolata ellen fogadtak a Facebookon, már mind veszítettek. A tavaszi szünet volt az utolsó tippjük, de így, hogy Ricsiék együtt érkeztek - ráadásul Ricsi Virágnak is vett sisakot, ami „csak az övé” -, kénytelenek lesznek feladni. Amilyen furcsán indult az egész, mára, majdnem három hónappal késıbb bebizonyosodott, Ricsi és Virág nem tévedés. Jelenleg ők a legstabilabb pár a suliban. Hű. ☺

Még percekig nézegették Ricsi menı robogóját - kicsit lepattogzott a festék egy helyen, ahol az előző tulaj meghúzta -, aztán lassan mindenki lelépett, miután Dave közölte, hogy suli után csak ő „mocizhat”.

- Na, látom, a hülyegyerek talált magának játékot - lépett hozzánk Kinga, és fitymálva meredt a kis robogóra.

- Mondja ezt az, aki még lóval jár - bólogatott Ricsi. Mindenki dılt a nevetéstıl, Kinga meg idegesen megrázta a fejét.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang